{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Golf iv (4) værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej. Lidt et Long shot, men jeg har mig en dejlig golf 4 1.9 tdi fra 03 i stationcar. 1 år og to måneder til syn. Den har lige rundet 301.000km, hvilket ikke er meget for en 1.9 tdi (synes jeg) som jeg altid har fået at vide, “den kan gå det dobbelte endnu”. Men jeg er meget i tvivl om jeg skulle sætte den til salg. Jeg er helt vild med bilen, og er rigtig glad for den. Problemet er bare jeg ikke ser meningen i at køre i den når jeg kun har ca 7 min på arbejde. Og i den branche jeg er i, er det sku ikke lige fordi jeg køre en anden vej på arbejde eller hjem. Den når jo næsten kun lige at blive varm, og det synes jeg er synd, for en gammel men fin bil som den. Ps den er kosmetisk i okay god stand. Det vil sige, t sidst jeg havde den på lift skulle der ikke laves noget under den. Og der er kun overflad rust. Men nu til sagen. Hvad tror folket jeg kan få for den. Jeg håbede jo på noget omkring 17-19.000 kr. men er det for meget. Håber at høre fra folk med mere forstand på det som jeg.
Billeder kan sendes af bilen både indvendig og udvendig hvis dette ønskes
God dag!
Mvh Frederik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf iv (4) værdi?
  • #1   1. mar hvor meget syn?

  • #2   1. mar En skarp pris får bilen solgt hurtigt, en pris der afspejler din affektion til bilen, tager meget lang tid, hvis det overhovedet ender i et salg.
    Ville sammenligne priser på DBA og Biltorvet og så sætte den ud fra det, hvis den ikke må køre i Miljøzone, så er prisen kun det du kan få ved en skrothandler.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 531
    #4   1. mar Hvis den ikke har partikelfilter, så kan den kun sælges ude ved vestkysten og der vil de kun give det halve af prisen og så skal momsen også trækkes fra.

  • #5   1. mar Havde en Audi A2 2005. ingen rust (det er jo alu).
    Fik kun 10k af en jyde som ikke ville køre ind i Hipster byerne (dem med miljøzoner).
    Var svær at sælge pga. den ikke var født med DPF.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.891
    #6   2. mar En gammel diesel bil, har nærmest ingen værdi længere. Slet ikke hvis den ikke har partikel filter. 17-19, nej den tror jeg virkelig ikke på. Tror du er heldig hvis du får en 7-8000kr...

  • #7   7. mar er du på en længere tur en gang i ugen så ville jeg beholde den

    det som afskrækker mange er "vægtafgiften" så jeg ville skyde på at du får ikke mere end 8000 for den på en god dag... den ligger vel også på over 10.000 om året den du har?

    det er en hammergod motor som du nok aldrig får problemer med... den slags biler laves ikke længere... var det mig så havde jeg helt klart beholdt den også selvom jeg skulle køre den på motorvej en gang i ugen


Kommentér på:
Golf iv (4) værdi?

Annonce