997 visninger
|
Oprettet:
Køb af Landcruiser 120 {{forumTopicSubject}}
Hej
Er ved at forelske mig i en Landcruiser fra 2002-2007 3.0 diesel,gerne camperudgaven.Tænkt som nr 2 bil til transport når hele familien skal afsted(6 stk),og som et hyggeprojekt/Midtlivskrisebil:-) til at gå og nusse om.;-)
Hvad skal jeg være opmærksom på mht:
-motor (havde de ikke lidt dyse udfordringer
-undervogn
-rust
-generel pålidelighed
-Skal man vælge aut eller manuel gearkasse
-andet
Savner desuden lidt billeder af camperudstyret og billeder af feks taget slået op, så hvis nogen ligger inde med sådan noget så ville det være fedt
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 130 Biler: 4 Svar: 1.084
de kan hver noget dyr i vedligeholdelse.
taget kan ikke slåes op. der er bare camping udstyr i bagagerummet som skal hver der.
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.969
jun 2023
Følgere: 21 Emner: 2 Svar: 244
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
Her kan du se det såkaldte camping udstyr, det tager meget af bagagerummet.
Har en tidligere kollega der fjernede det i hans Land Cruiser, det gik lige indtil at han rendte i en total kontrol med Skat, det kostede en bøde op til fuld afgift.
Ikke noget han snakkede om, men blev kendt da det blev foreviget i TV2 Razzia eller hvad det hed.
Den havde også noget hæve tag, der dog sad med nitter, og hermed ikke kunne åbnes.
Den i annoncen her ser sjovt nok ikke ud til at have andet end soltag. Tænker den var en model nyerere.
De gamle mangler partikel filter, så hav lige det med i budgettet.
okt 2018
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 192
Største problem er at hippierne hader den, har to gange fået en kniv i dækket, og tre gange ridset hele siden af bilen.
Nu parkerer jeg ikke længere hvor hippierne kommer.
Det dårlige er, den kan som camper ikke lave 7 sæder med ekstra række, den er ikke behagelig på langtur.
Som midtvejs krise bil, så ville jeg måske hellere have noget Land Rover eller Jeep, disse med en ordentlig benzin motor.
Gamle diesel biler som LC120 skal have eftermonteret partikel filter, og det koster også god slant af de grønne.
Køb af Landcruiser 120