{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Pris på Audi a6 tfsi 2006 avant {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad ville i mene en Audi a6 avant 2,0 tfsi fra 2006 men manuelt gear er værd ?
Til info har den kørt 260.000 og står rimeligt pænt samt er der 2 zoner klima og dvd i nakkestøtter og en masse andet udstyr og så er den sænket lidt.
Kan bare ikke finde en magen til til sammenligning på Bilbasen eller dba så jeg kan sammenligne priser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Audi a6 tfsi 2006 avant
  • #1   12. maj Har set priser fra 25.000 og op til 75.000 men det har både været sedan og 2,4 benziner så ingen præcis model til sammenligning

  • #2   13. maj Når en bil er 18 år gammel, så afhænger værdien af den generelle stand + service historik osv. Den står rimeligt skriver du, det læser jeg som “halv skidt” uden at være helt en smadder kasse. Priserne du finder er jo både forhandler og private der sælger, der er noget forskel her. Tænker ikke en Avant ligger meget prismæssigt fra en sedan på en 18 år gammel bil, segmentet der køber en sådan, er oftes ikke nogen der har brug for en stationcar.
    Afhængig af stand så prøv at sæt den til 50.000 kr. Se om der er interesse for den.
    Ellers justerer du jo bare prisen.
    Gør den ordentlig ren, tag nogle gode fotos, kig eventuelt forhandler annoncer for inspiration til fotos. Fotos tages på samme lokation.
    Skriv fakta i annoncen, drop udtryk som “hej jeg sælger min bil med blødende hjerte” osv.
    Vær klar på at der tropper Wolla min fætter typer op og skambyder med “sidste pris” og en masse skyts.


  • #4   13. maj Super tak for svar smiley

Kommentér på:
Pris på Audi a6 tfsi 2006 avant

Annonce