{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Hvordan ved jeg hvilken radio/carplay der passer i min bil? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en ford C-max 2012 150hk 1.6 ecoboost

Jeg har overvejet at købe noget carplay/android nav/radio og sætte I min bil og nogen anbefalede denne.

Sony XAV-AX3250

Men jeg sidder så og kigger på den og har ingen anelse om hvordan jeg vurderer om den passer i min bil eller ej.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ved jeg hvilken radio/carplay der passer i min bil?
  • #1   15. maj De fleste biler der har standard radio kræver det montering af en 2-DIN ramme til den specifikke bil, for at kunne montere en universel radio.

    Der findes også sådan nogle til C-max, men ud fra hvad jeg lige kunne google mig til, så er der forskel på standard radioerne i årgangene, så der skal man finde den som passer til ens model.

    Har du knapper på rattet til styring af radioen, så skal du i de fleste tilfælde også bruge adaptere.

    Ofte vil firmaer som Carsound mv., kunne hjælpe dig med hvad du skal bruge ud fra et billede af den nuværende radio.


  • #2   16. maj Det er rimelig nemt. Du laver en efterspørgsel på et anlæg, som passer til din, hvis du skal købe den i en fysisk butik.

    Ellers på nettet eller ebay. Der findes masser og det er nemt. Du søger bare specifikt efter anlæg til din bil og det eneste du ska holde øje med er bilårgangene.


Kommentér på:
Hvordan ved jeg hvilken radio/carplay der passer i min bil?

Annonce