{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ved jeg bilen har aircondition?
  • #1   11. nov 2012 Første ledetråd er jo at der skal være en A/C knap inde i bilen, ved varmestyringen..

Og jo, der skal sidde 2 kølere ude foran.. Det gjorde der ihvertfald på min gamle Civic, så mon ikk os det sidder på en Celica.. smiley

Og sådan en opfyldning koster vidst omkring 1000,- men det kan jo godt være det er utæt og der skal fejlfindes på det..

• #2   11. nov 2012 Køler, pumpe, ekstra knapper i bilen osv?

• #3   11. nov 2012 Der skal både være kompressor,ekstra køler og en knap du kan tænde det med i kabinen.....Men tro aldrig på folk der siger det bare skal fyldes....Så kunne han jo selv ha gjort det,og solgt en bil med et fejlfri klima. Et defekt Aircon kan koste mange tusind kr. inden det virker igen smiley

• #4   11. nov 2012 sådan en kompressor er ikke billig smiley hvis den kun skal fyldes så sig at du betaler prisen hvis det kun er det der skal til og så kør ned og få det gjort sammen så kan du se om anlæget er tæt og om det virker smiley

• #5   11. nov 2012 Du skal ha et afslag i prisen, hvis ikke I gør det sammen som Jeppe siger.
    Den der med at det "BARE" skal fyldes er en skrøne.
    Et Aircondition anlæg er sjælden tomt for gas med mindre der er en lækage.
    Det kan være alt fra et rør/slange til kondenser, til en kompressor.
    Alt er stortset dyrt at få reparet på Aircondition.

• #6   11. nov 2012 Tak for råd, selvfølgelig skal der være en knap. O en normal køler , og en lille køler til olie. Og så skal den for aircondition være der også så vidt jeg ved.

• #7   11. nov 2012 bare det at få fyldt det helt op igen hvis det er utæt koster en mindre formue .. og at fejl finde på det er altså ikke noget de gør alle steder .. så hvis det er der og det ikke dur fordi sådan og sådan med en masse snak for den syge moster skal du tage det som om at det ikke dur ... hvis det er fordi det skal serviceres havde han jo nok fået det gjort

• #8   12. nov 2012 OG hvis det så viser sig at det ikke bare er en påfyldning så ved du med 100procent sikkerhed at det ikke er det eneste han har løjet om.. så hellere finde en anden bil.

Kommentér på:
Hvordan ved jeg bilen har aircondition?

Annonce