{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde - Hvor længe må der gå?
  • #1   23. apr 2007 er det ikk 3 år?

• #2   23. apr 2007 Der kan gå længe.. smiley Folk jeg kender har ventet 1½-2 måneder flere gange.

• #3   23. apr 2007 mener der må gå op til et halvt år. men er ikk sikker

• #4   23. apr 2007 Hvis ret skal være ret, må der gå 5 år.. men de plejer ikke at være mere end en måned undervejs..

• #5   23. apr 2007 Jeg har hørt at der kan gå op til 3 måneder, men så skal du også have modtaget bøden, ellers kan du vist slippe for at betale den!

• #6   23. apr 2007 Blev stoppet Skærtorsdag i år... Ikke set noget til den endnu... Og skulle os blive indkaldt til syn samtidigt... Krydser fingre for der ikke kommer noget smiley

Ved ikke engang hvor meget bøden er på, da jeg ikke fik noget bødeforlæg... Fik bare af vide den kom med posten...

Men har os hørt om flere som ventede i 2-3 mdr...

• #7   23. apr 2007 Hmm okay.. :\

Men jeg snakkede med betjenten og han sagde "lad os nu se"... så jeg kan ikke finde ud af om der kommer nogen eller hvad der gør...

• #8   23. apr 2007 Kim H:

Det er fordi der er indblandet et klip i bøden... og derfor går jeg og tænker konstant på det om jeg har fået det eller ikke...

Pga. betjenten ikke har tilstrækkelig beviser (kontaktede ham dagen efter, hvor vi fik os en snak)

• #9   23. apr 2007 takker kim (Y)

• #10   23. apr 2007 Spurgte os betjenten om ikke jeg skulle have et bødeforlæg, eller bare et bevis på jeg var blevet stoppet, men svaret var nej, og til spørgsmålet om hvor lang tid der gik, "Det kommer an på hvor travlt de har i Herning"...

Hørte en lille fugl synge om, at når de ikke udfylder et bødeforlæg på stedet skal de skrive rapport når de kommer "hjem"... Nogen som ved om det passer?

• #11   23. apr 2007 Patrick R

fik du en kvitt eller hvad man skal kalde det af betjenten

• #12   23. apr 2007 Patrick R>> Er betjente til at snakke med? Hvilket område bor du i? hehe... Ham som stoppede mig var i hvert fald ikke til at snakke med...

• #13   23. apr 2007 Ja jeg fik bødeforlæg...

Han var efter min mening til at snakke med... ikke nogen negative toner... men han snakkede voldsomt udenom når jeg spurgte ham om jeg måtte se video'en eller hvornår hans udstyr sidst var kalibreret

Han var alene i bilen, han har ingen video = bevis, hans udstyr var åbenbart ikke kalibreret efter forskrifterne (1uge)...
    Det ringede jeg og fortalte ham også sagde han tilsidst, "lad os nu se hvad der sker i sagen, måske får du ikke et klip". det er ikke ord ret, men sådan ca...
    Tror han fandt ud af at han ikke stod stærkest..

Men jeg må vente...

Jeg blev stoppet ude ved folehave hvor det skifter fra 110kmt til 90kmt :\

• #14   23. apr 2007 jeg tror godt du får dem inden for en måned. da jeg fik den 500 kr bøde, der gik kun 5 uger, så var den kommet.

• #15   23. apr 2007 Patrick R>> Ok... Jeg blev stoppet med solfilm i de forreste sideruder... Det virkede amatør agtigt som han stod der og skrev mig ned i hans sorte "bog" man kan købe for en 20'er i føtex... Men fik ikke noget på det selv...

Ja, det er jo lige det med at have udstyret og beviserne i orden... Ellers er det jo bare klage over bøden når den kommer...? Han skal jo kunne bevise det... Og hvis ikke han har tingene i orden, så får han det jo svært...

• Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #16   24. apr 2007 En bøde forældes efter 5 år. Men som det ganske rigtigt siges, at hvis du ikke har fået et bødeforlæg, skal betjenten hjem og skrive rapport, og det er ikke alle der synes at det er lige sjovt (for en bøde)...
    Hvis det bare er en bøde, skulle du høre noget snart. Er der et klip eller frakendelse inde i det, skal det forbi juristerne, og så kan der sagtens gå nogle måneder.
    Det kan også være at de har valgt at droppe det, fordi de ikke har noget ordentligt materiale:

Jeg blev for mange år siden taget på motorvejen mellem roskilde og ringsted, med 180+, en onsdag aften kl 23:30.
    De stod der med radar og jeg nåede ikke engang at se ham, inden jeg var forbi. Blev selvfølgelig stoppet længere fremme, og fik mig en laaang snak med en betjent. Fik ikke noget bødeforlæg, og har aldrig hørt fra dem siden. Han har sikkert ikke fået en præcis måling, og har opgivet det senere.

• #17   7. okt 2014 Jeg blev stoppet for at køre for hurtigt for 11 måneder siden og har nu modtaget min bøde.

Jeg synes bare ikke det er fair at man skal gå og bekymre sig et helt år om at man ikke kan bruge de penge på noget sjovt eller noget nyt til huset f.eks. og så 1 år efter kommer der en bøde ind ad døren som bare siger *Host* *Host* "At betale".. Hvis Politiet havde kunne tænke selv ville de nok forstå at man ikke bare kan vente 1 år med at sende sådanne ting.

Kommentér på:
Bøde - Hvor længe må der gå?

Annonce