{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan noget lort!
  • #1   3. sep 2004 ja der er jo ikke meget at gøre end at få lavet det sort så du ikke stiger... ellers se hvad farve dine ridser har og se efter en bil med en smadret front... eller noget ..

• #3   3. sep 2004 Jeg har siddet på net cafe da det skete så jeg har ikke hørt en skid! Desværre! Ja jeg må jo selv betale for at få den lavet(ny forskærm) Så nu skal jeg bare finde en billig maler! Forskærmen og nok også kofangeren skal males så hvis i kender nogle venlige sjæle der er til det orange arbejde så skriv!

• #4   3. sep 2004 "Bare" jeg kunne smadre fjæset for folk der ikke tager ansvar for det lort de laver! Er de voksne nok til at have bil så må de sku også leve op til det ansvar det er at have bil. Og Henning, det tager jeg gerne et halvt år for!
    Tænk en gang hvis det var din datter feks der røg, nåh ja så er det vel også et par ridser, hun kan vel bare få transplanteret hud fra røven! Dette er kun et eksempel men man bliver sku da fuldstændig sindssyg når man opdager det!

• #5   3. sep 2004 Det er det man siger, når kællinger skal spille fodbold og håndbold, så rammer de aldrig noget, men sæt dem ind i en bil, så rammer de alt. go' weekend

• #6   3. sep 2004 Jesper C: Et meget dårligt og usagligt eksempel, der slet ikke hører hjemme her. Har intet med sagen at gøre. Din bil er en "død" ting, så hold dig lige til det, ikke kammerat!!?

Nick G.: DEN var god:-)

• #8   3. sep 2004 Det er sku synd for dig....! Have selv samme problem, efter 500 km i min helt ny bil, var der en der bakkede ind i min bagkofanger nede foran netto.... De var også kørt uden af efterlade en seddel...! De dumme svin...!

• #9   3. sep 2004 det er sgu surt at folk ikke vil tage et ansvar.. godt man har en 4 hjulstrækker, så kan de lære det khvis de kører ind i en..

• #10   4. sep 2004 Lars F og Henning, det er ment som et eksempel fordi der jo er folk der er mere tykhovede end andre! Så er det skåret ud i pap så selv i to forstår! ; )

• #11   4. sep 2004 Ja, find dig dog til rette med at folk har en anden mening end dig, du kan jo heldigvis alligevel ikke gøre noget ved det, derudover så bor vi da heldigvis i et land hvor det er tilladt at have sin mening;-) Take it or leave it. Mht. at forstå, så lyder det ærligt talt som om det er DIG der ikke forstår - der er jo ingen der er uenig med dig, men den med at tæve folk samt lave alt muligt ved de mennesker der kører ind i din bil, den holder bare ikke!! Og din sammenligning er også helt ude i hampen. Glæd dig over det "kun" er din bil det er gået ud over:-)

• #12   5. sep 2004 hmm, tosser! I fatter det vist stadig ikke....

Kommentér på:
Sådan noget lort!

Annonce