{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil - vedligeholdelse
  • #1   29. apr 2007 ja undgå alt udendørs kørsel...

nej lakforsejling holder fint.. det bare at komme ud og cruise og nyde solen..

tillykke med vognen..

• #3   29. apr 2007 Nano til fælge og forrude er på vej.

mener du at jeg ikke skal bruge voksbehandling i vaskehallen, men gøre det i hånden, eller mener du at jeg slet ikke bør vaske den i vaskehaller overhovedet??

• #4   29. apr 2007 Ja aldrig i vaskehaller, det er og bliver synd for bilen.. Plus du får sgu en meget flottere resultat ved selv at gøre det smiley

• #5   29. apr 2007 det vil jeg så gøre.. tak for det alle sammen.

• #7   29. apr 2007 folk der henter en SPRIT ny bil ved forhandleren og så kører den i vaskehal er fuldstændig sindsyge eller uvidende!

det giver ridser hen ad vejen...

hvis det var mig ville jeg vaske og polere den i hånden ihvertfald de første 3 år!

• #8   29. apr 2007 jeg så en fra Århus i tv2, han havde hentet en helt ny opel vectra tror jeg det var!

så havde han kørt den i en vasketunnel!!! den var helt ny! kørt 20km eller sådan noget!
    den havde jo kun støv på sig fordi den havde stået indendørs...

nå men vasketunnelen ødelagde hans venstre forskærm, fælge, spejle osv...

det er selvfølgelig ikke acceptabelt! men hvem faen henter en bil fra forhandleren og kører den i vaskehal?!

• #9   29. apr 2007 Det nemlig rigtigt anders...

mvh Peter

• #10   29. apr 2007 Sådan Anders!!! Næsten mine ord, men der er intet galt i, at folk vasker deres bil i hånden smiley

• #11   29. apr 2007 Vaskehaller laver nogle grimme smårideser OVERALT på bilen, som næsten kun kan ses når bilen står under lysstofrør. De små ridser hærger ALT hvad der har med glans at gøre i lakken. Derfor er biler der bliver håndvaskede altid langt pænere end biler der bliver kørt i vaskehaller. De er indiskutabelt.
    Jeg har ikke kørt nogle af mine egne biler i vaskehal i over 2½ år, for jeg mener det er noget svineri at behandle et af sine dyreste ejendele sådan.

• #12   2. maj 2007 Jeg har haft min bil i vaskehallen 2 gang nu efter lakering i november.
    Sys ikke den er blevet ordentligt ren efter de vask.
    Den vaskehal jeg var i igår har vidst lavet riser.

Kan det skyldes at det er fordi den ikke er blevet vasket så tit?
    At den ikke er blevet helt ren

• #13   2. maj 2007 Ja, man skal vaske dem engang imellem... lidt mere end 2 gange på et ½ år.. men der kommer altså vaskehals risser.. det hjælper dog med en polering..

mvh Peter

• #14   2. maj 2007 Okay,
    Tak for svaret!

Kommentér på:
Ny bil - vedligeholdelse

Annonce