{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Stoppet i Mcdriven! (haha?) {{forumTopicSubject}}

Ja idag hvor jeg var på vej hjem, skulle jeg lige forbi mac'n... Så da jeg skal til at bestille kommer der en politibil op på min højreside... imens jeg bestiller mad siger han "Du skal lige følge med os", men jeg får dem overtalt til at liiige lade mig betale for min mad..

Hende der tager imod betalingen er flad af grin ( det er jeg også ), hun siger at hun aldrig har set noget lignende smiley

Politiet vil så have at jeg skal køre mod ensretningen for at komme over til dem... Jeg spørg dem så om de er sikker på at jeg ikke får en bøde, for det er ulovligt at køre mod ensretningen.. men det lover de mig så...

Jeg kører derhen og de begynder at spørge om alt muligt de tydeligvis ikke har forstand på... Hvor meget er den sænket? De fælge er ikke lovlige? Og jeg ved at den ikke er sænket for meget, da den lige har været til syn. Jeg hiver synspapirene frem og han ser en pletfri synsrapport!
Han siger så at grunden til at de har stoppet mig er fordi at det ser ud som om at jeg har xenon på og de LIGE har været på kursus. Jeg spiller total uviden, og forklarer at de MEGET gerne må se i den og hvis jeg har xenon på vil jeg også gerne vide det (for det skal jo lave om smiley ;) )
Vi åbner hjelmen sammen og han siger at han ikke vil pille ved den da der ikke er så meget plads. Jeg siger så at jeg ikke har forstan på det og heller ikke har lyst.. så lukker han hjelmen og siger fortsat god dag
(Han har heller ikke forstand på det overhovedet! tydeligvis! Heller ikke efter det kursus han har været på)

Inden de kører, siger jeg så at de skylder mig en 20'er fordi mine Cheeseburgere er blevet kolde.... De giver mig så en 20'er og siger goddag

Jeg er HELT flad af grin..

Stoppet af politet i en McDrive!

haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoppet i Mcdriven! (haha?)
Kommentér på:
Stoppet i Mcdriven! (haha?)

Annonce