{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Til alle der vil købe Lupo i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej.
Var lige nede og hente en til damen igår i Kiel for 5400euro og har fået dem hjem og det hele.

Blev toldsynet i dag uden problemer og de sagde som jeg har sagt flere gange herinde at den bliver (næsten) afgifts fri(nummerplade og registrering osv) skal betales jo.

Mandag snakker jeg med Skat og skal ha indbetalt et depositum som de oplyser. Regner med 50000 og så når det bliver den 15. Juni bliver det modregnet og burde få en check smiley

Ligger billeder ind inden for en uges tid. Der skal osse lige nogle sorte ruder, xenon, gti forlygter, badboy og andre småting så den ser bare lidt mere "cool" ud smiley

I kan evt holde øje med den lupo profil jeg opretter der skriver jeg om alt holder stik og om den virkelig er afgiftsfri... efter den 15. juni dog smiley

kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle der vil købe Lupo i Tyskland
  • #1   3. maj 2007 Det ville jeg holde for mig selv og så hente en hel stak hjem af dem smiley

• #2   3. maj 2007 hehe har tænkt over det...

• #3   3. maj 2007 hvor meget har den kørt den lupo? hvor gammel er den?

• #4   10. maj 2007 Jeg synes selv at alt det her lupo import noget lød som en god ide, såfremt der er samme fradrag i afgiften. Sådan forholder det sig dog ikke, sådan som jeg forstår loven.

For en 5 år gammel lupo vil du kun få 4% af det nye afgiftsfradrag - dvs. omkring 2400 kroner smiley (§ 4, stk. 14)

Hele loven kan ses her: http://www.ft.dk/Samling/20061/lovforslag/L217/som_fremsat.htm

Det lød ellers som en god ide, men hvis jeg var dig ville jeg ikke håbe for meget på at få afgiften tilbage... Som jeg læser det får du kun 2.400 tilbage (såfremt man regner med en afgiftsnedsættelse på 60.000 hvis den var ny), og det får du sikkert ikke engang. Fradraget for en airbag bliver f.eks halveret fra 1280 til 640 kroner! Desuden er fradraget for abs og esp også nedsat, så alt i alt bliver afgiften det samme som før, eller måske lidt dyrere!

Som jeg ser det kan loven ikke forstås meget anderledes - så de nye afgifter gælder kun fuldt ud hvis det er en fabriksny bil!

Kommentér på:
Til alle der vil købe Lupo i Tyskland

Annonce