Kan man bruge et Shell-tankkort hos F24? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg har et tankkort hos Shell (bl.a. afledt af, at jeg tidligere havde en bil, der skulle køre på oktan 99/100, som ikke så mange andre udbyder)
Jeg fik en mail forleden dag, hvor der stod:
Mandag og tirsdag d.14 og 15. oktober sparer du 40 øre pr. liter brændstof hos Shell, Shell Express, Q8 og F24, når du tanker og betaler med dit Shell Card.
Rabat
40 øre pr. liter brændstof hos Shell, Shell Express, Q8 og F24.
40 øre pr. kWh hos Shell med Shell Recharge lynlader
Hvornår
14. - 15. oktober.
Ved i, om man kan tanke hos F24 med ALLE Shell-tankkort? Sagen er den, at jeg skal køre en rimelig omvej for at komme til en Shell-tank, mens F24 ligger lige om hjørnet. Det kan ikke betale sig for mig at køre en større omvej for at spare 25 kr. - 30 kr. på en tankfuld hos Shell, men idet F24 ligger lige om hjørnet, så er det en anden sag.
PS: Jeg mener at huske, at jeg tidligere har prøvet at tanke med mit Shell-kort hos F24, hvor kortet blev afvist ved standeren, men muligvis husker jeg forkert.
På forhånd tak for svar!
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.529
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.008
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.384
Det kommer da an på hvilket kort man har..... står også i dit link
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.250
Den ene er shell kort udstedt gennem fdm. Kan kun bruge det hos shell. Kan selvfølgelig gør sådan at det også kan bruges hos f24 og q8 men så mister jeg rabatordningen hos shell gennem fdm
Den anden q8 firmaplus kort (som privat kunde) hvor det kan bruges hos q8, f24 og hos shell.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.008
Jeg har et kort, som faktisk "på papiret" og iht. Shell burde kunne bruges hos både F24 og Shell, men det fungerede bare ikke hos F24, så der må have været noget galt.
Jeg har nu fået det ændret af Shell´s support, så nu virker det begge steder
Jeg ved ikke, hvad og hvordan de har ændret det, men standeren hos F24 accepterede i hvert fald kortet, da jeg tankede tidligere i dag.
Kan man bruge et Shell-tankkort hos F24?