{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugoet
  • #2   6. maj 2007 Det kommer an på hvad du sammenligner den med. Synes den er dyr i reservedele sammenlignet med en golf. Du kan ikke få nær så meget uorginalt til en peugeot som til f.eks. en golf. Men der er sikkert også andre mærker der er dyrere. Min kæreste har en 106 Rallye. Synes ikke den er så voldsom dyr i forsikring.

• #3   6. maj 2007 ja det kommer da and på så meget... altså en audi-alfa.mazda-honda-osv. er da heller ikk lig frem billiger må jeg da indrømme...

• #4   6. maj 2007 Min forsikring ville stejle hvis jeg kom med en 106 Rallye.

• #5   6. maj 2007 Martin J
    en gammel audi som min er stort samme priser som golf, såå.
    og så kan man lave det meste selv, modsat peugeot...

• #6   6. maj 2007 jeg har lige fået kørejort og det er min første bil. SÅ jeg ved heller ikk helt om det er det rigtige valg eller om i har andre forslag. Jeg har ca. 25-30 kg at gøre godt med.

• #8   6. maj 2007 kør tysk eller japansk (min mening)
    japansk kører bare derudaf uden problemer. men der er ikke kørerglæde i dem. du må leve med raslen og rust.

tysk kører også bare derudaf. er lidt dyere i anskaffelse, men du får kørerglæde og en masse fine detaljer.

Der er ligeså mange forskellige meninger, som der er mennesker

• #9   6. maj 2007 enig med martin.. de er godt nok noget bøvle at lave på men det er oz det..

• #10   6. maj 2007 jonas... nu det jo heller ikk fordi at sådan en rally er særlig indviklet at rode i... det da lavet så nemt og simpelt det hele... og ja en gammel audi er det samme men det holder jo heller ikk så godt...

martin.... ja nemlig.. hvorfor ja det der ikk nogen der ved alle ved de nogen af dem har en svag gearkasse.. men folk skal stadig væk lave brænder med dem og rykke den i gear som var det en ja hva ved jeg... det der sku ikk nogen gearkasser der kan holde til...
    pole har os svage gearkasser... men næ nej de skal de da ikk høre for... det jo vw det jo noget kram... eller

• #11   6. maj 2007 Martin J
    vw er ikke "bare" en bil som franske biler er. alle biler holder stille før eller siden OGSÅ audi. og selvfølgelig har tyskerne også deres problemer.
    men vw det er altså noget andet at kører i. man kan mærke det med det samme man sætter sig ind og lukker døren.

jeg er mere glad for min audi til 20 kilo end jeg var for en rolla til 37.5 kilo. den kører altså bare bedre.

• #12   6. maj 2007 heeh ja men der var os en anden standart dengang de blev lavet... køb dig en volvo 240 et eller andet det sku luksus i sådan en fra den tid af... heeh med sele alarm og dejlige sæder osv... den har jo alt hva man kunne tænke sig den gang de blev lavet ikk

Kommentér på:
peugoet

Annonce