{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

ridser ridser... :( {{forumTopicSubject}}

var lige på vej ud for at købe forstærker da jeg møder en stor lasbil med en båd bag¨på i et sving.. manden kører midt på vejen og presser mig helt ud i siden så fælge og skørter i højre side kurer hen ad kanstenen og ikke nok med det så smækker hans lorte skilt (der åbenbart skal stikke 7 meter ud til siden) lige ind i sidespejlet og slår det ind og laver et ordenligt hak.. Så jeg vender om for at fange ham og kører min bil ind foran ham og stiger ud for at snakke med ham..

Han spørger dumt "hvad" og jeg ber ham om at få fixet noget med noget betaling eller forsikringshalløj men det gider han ikke.. istedet ringer han til politiet hvilket jeg er helt okay med..

vi venter og da politiet kommer løber han han hen til ham og står og siger at jeg kørte ræs og helt vildt hurtigt. hvilket jeg ikke kunne ha da det skete 10 meter fra et sving hvor jeg avr drejet ud.. kan højst ha nået 15-20 kmt) politiet ser på mine fælge og ridserne og kører så igen.. jeg spørger så om jeg abre skal sige okay ærgeligt, hvor de så svarer at hvis jeg vil noget skal jeg anmelde det`??

da politiet var kørt griner han og sætter sig ind og kører.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridser ridser... :(
  • #1   11. maj 2007 Havde smækket ham SÅDAN en!!

    virkelig en narrøv.

    tror desværre ikke man kan stille noget op der med hensyn til politi og forsikring.

    så den skal man nok tage privat.

    har du nummerplade osv?


  • #2   11. maj 2007 Fuck en idiot.. Hvorfor går du ikke først derhen for at snakke...

    Evt andre biler der så det? Vidner


  • #3   11. maj 2007 nedern, kan godt forstår du er pisse sur..

    jeg havde knaldet ham chaufføren en..

    en ting jeg hader mest i traffiken er buschauffører og lastbil chauffører


  • #4   11. maj 2007 Tog du ikke hans nummerplade.

    Meld ham til politiet.


  • #5   11. maj 2007 bare få de advokat til at sende ham et erstatningskrav, du have jo 3 vidner med i bilen smiley

  • #6   11. maj 2007 for det første ville det jo være for let af køre race imod en lastbil, så den historie holder ikke.

    for det andet hvis hans bil har ramt din, er det hans skyld.

    tag nummerpladen og anmeld ham


  • #7   11. maj 2007 ja.. men der er desværre ikke nogen tegn på at jeg har ramt hans.. andet mit sidespejl.. men det kan han jo bare sige at det har sikkert været ridset hele tiden.. og nrpladen fik jeg ikke.. var sur og tænkte ikke rigtig over tingene.. det var en special transport da han avr igang med at fragte en båd til havnen..

  • #8   11. maj 2007 kan du så ikk finde ham på havnen?

  • #9   11. maj 2007 jo.. men hvad skal jeg gøre?.. der er jo blevet snakket med ham og sådan?

  • #10   11. maj 2007 evt. finde vidner hvis muligt og anmeld..

  • #11   11. maj 2007 Lur mig, det er nok ikke hans båd.!!

  • #12   11. maj 2007 Og man får da lyst til at sige at du blot skal kører ned på havnen, og kører ham og hans lastbil deri, hvis det bare hjalp, Så ville det jo være kanon.

  • #13   11. maj 2007 ikke hans båd nej.. mken det er sku da skide irriterende.... ridsede fælge og ødelagt lak... og så er noget af spartelkanten flækket et godt stykke hen af sideskørtet

  • #14   11. maj 2007 og det skal lige siges at der ingen vidner var

  • #15   11. maj 2007 KLart det er træls. Har du ikke kasko på din bil?

    Eller må du jo prøve at snakke ham til rette, det er jo nok ikke chauføren det vil koste noget alligvel, men hans vognmands forsikring.


  • #16   11. maj 2007 jeg har kasko på min bil ja

  • #17   11. maj 2007 Ja fuck de lorte pansere, jeg fik en bøde i onsdags for at sidde med albuen på dørkanten, så det så ud som om jeg talte i tlf, uden at gøre.. han påstod at både ham og hans svanse kollega så det. fuck det kan pisse mig af, og som afslutning, sagde han, du ka jo bare lade være med at betale og ta den i retten i stedet..

  • #18   11. maj 2007 Du lyder sq til at opgive det alt for nemt???

    Hvis det havde været mig med din bil der så havde jeg først og fremmest gjort som dig og snakke med politiet... og de gjorde så ikke noget... derefter havde jeg taget på stationen og snakket med nogle andre.. nogen må sq forstå dig.... anmelde osv... taget hans nummer... adresse.... alt hvad jeg kunne få af information.. hvem han kører for og snakked med også... Dette lyder kun som om det kan være hans skyld.... lige meget hvor kritisk man prøver at se på dette kan man da ikke finde nogen måder på at det kan være din egen skyld.....


    Der må satme være nogen der kan se det.... En eller anden fra politiet må sq gøre noget...

    Håber sq du finder ud af det.....

    Ellers ved jeg godt hvad jeg ville gøre hvis han ikke betaler dig... men det er sq en anden historie der nok ikke skal frem her...

    Held og lykke smiley


  • #19   11. maj 2007 michael ø.. du har nok ret.. bure nok gøre noget mere.. prøver at finde ham og tager nummeret...

  • #20   11. maj 2007 Tag da en snak med ham, hans vognmand har forsikring på lastbilen. og dermed burde det ikke blive det store problem. Hvis han er til at snakke med self, men det virker ikke til han er det.

  • #21   11. maj 2007 Jeg havde rullet ham lige på stedet for alt hvad han havde.. og hvios han ville stoppe mig kunne jeg smadre ham i selvforsvar.. eller måske egentlig bare smadre ham! Om ik andet vil jeg da få det bere med mig selv bagefter! Og så sparke sidespejlene af hans fucking bil!

  • #22   11. maj 2007 Ikke for at jokke i det, men kunne man ikke have valgt at holde tilbage, og holde lidt mere afstand. Der er jo skilte på sådan en special transport, hvor der står på at den er bred.

  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 242
    #24   11. maj 2007 det er fanden mæ typisk med de panser svin... så snart man har en bil som ser godt ud eller bar har store fælge på, så dømmer de en på forhånd og siger "det ka vi ikk gøre noget ved"... spasser svin...

  • #25   11. maj 2007 Skrevet af iso
    iso !
    en ting jeg hader mest i traffiken er buschauffører og lastbil chauffører

    Nu vil jeg ikke forsvare ham chaufføren for han er nok lidt for dum hvis han har opført sig sådan. Har selv kørt lastbil tre år men er nu stoppet og hold kæft hvor er der mange fjolser der "lige" skal ind foran en eller bagom mens man bakker.. Kan forestille mig iso er en af dem..
    Men meld ham og kør den via forsikring


Kommentér på:
ridser ridser... :(

Annonce