{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  saxo
  • #1   13. maj 2007 jeg har lige købt en vtr der har kørt 177000 og er fra 98,,, og må sige at jeg positiv overraske tover den vil jo da gerne have haft vts modellen,,,men vtr er sku noget billigere i forsikring..... så jeg vil sige at du roligkan købe en....

• #2   13. maj 2007 Jeg har tidligere haft en 8v og nu en 16 (som jeg desværre ikke har kørt så meget i endnu ) - En 100hk er stadig en kvik lille bil og den har den store fordel at den ikke går som special bil / sportvogn hos forsikringsselskaberne.

Men ingen tvivl om at den hurtigste er en 16V - men de koster oss derefter smiley

Det vigtigste at kigge efter er toppakning og gearkasse. Det er en Citroen så der kommer/er nogle småting der skal laves en gang imellem. Jeg havde alt fra håndtag til sædekonsol jeg skulle lave på min gamle 8v. Dog havde jeg aldrig nogen el-problemer som jeg altid ser folk råber op om herinde.

Jeg kan klart anbefale en Saxo.... (har ud over Saxo haft bla. Golf 2 GTD og Omega 3000i 24V)

• #3   13. maj 2007 Har en VTS 16V der har gået 225..........
    den rygger stadigvæk helt vildt bare pas din motot godt så er dert ikke de store problemer..

• #4   13. maj 2007 Iøvrigt vil jeg da lige huske jer på www.citroensport.dk <- den største (og bedste) Saxo side nogensinde smiley

Kommentér på:
saxo

Annonce