2.083 visninger
|
Oprettet:
Alarm, fjernbetjent central, hvad ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en centrallås i min mazda(lås en dør alle låser).. men har en fjernbetjent centrallås liggende, og selvfølgelig vil jeg gerne have fjernbetjening til den, hvad skal jeg skifte ud eller skal hele min pakke med ledninger og alt udskiftes (mærket RAZE) ?
Eller hvis jeg køber denne alarm( http://www.autoalarm.dk/product.asp?product=12&sub=3&page=1) , skal jeg så bare montere den og så droppe den RAZE centrallås ?? Det jeg mener er at jeg kan nøjes med at montere den fra autoalarm og så få alarm og fjernbetjent centrallås i den ?
jun 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 6 Emner: 64 Svar: 569
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
Ellers kan du bare koble modulet fra fjernbetjenings centrallåssystemet (Thansens går jeg ud fra?) og bare klippe ledningerne af og forbinde til modulet hvilket dog kræver man har lidt forstand og mod på at lave elnet.
Har selv gjort det et par gange i min Caprice og i et par af mine fars biler hvor der sad original centrallås uden fjernbetjening og sat THansens modul og fjernbetjening til.
Modulet på Capricen smed jeg faktisk bare i døren
Virkede MEGET fint og sku ik bruge ret meget ledning
Skal selv snart til at rode lidt med en lidt anden problemstilling.
Nemlig med en fjernstart/alarm jeg skal ha smidt i en bil UDEN centrallås og benytte mig at de overskudsmotore jeg har fra Thansens kit jeg har taget modulerne og fjernbetjeningen fra jo
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 102 Svar: 253
Kan jeg nøjes med at bruge den jeg sendte link til ??
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
Hvad fik du ik så meget ud af?
Jeg har stortset svaret dig på begge dine spørgsmål, og har samtidig sneget mit eget lille ind nu vi er igang ::)
Men Til dit første spørgsmål, NEJ du behøver ik trække nye ledninger og sætte nye/andre motore i, du kan bare koblæe modulet på de gamle motore.
dit 2. spørgsmål, JA de fleste/alle alarmer har 2 ledninger der sættes på centrallås som åbner/låser centrallåsen hvad end den er original eller eftermonteret
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 102 Svar: 253
Så den alarm kan både låse og låse bilen op, plus styre alarmen?
Alarm, fjernbetjent central, hvad ??