{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

Alarm, fjernbetjent central, hvad ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en centrallås i min mazda(lås en dør alle låser).. men har en fjernbetjent centrallås liggende, og selvfølgelig vil jeg gerne have fjernbetjening til den, hvad skal jeg skifte ud eller skal hele min pakke med ledninger og alt udskiftes (mærket RAZE) ?
Eller hvis jeg køber denne alarm( http://www.autoalarm.dk/product.asp?product=12&sub=3&page=1) , skal jeg så bare montere den og så droppe den RAZE centrallås ?? Det jeg mener er at jeg kan nøjes med at montere den fra autoalarm og så få alarm og fjernbetjent centrallås i den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm, fjernbetjent central, hvad ??
  • #1   14. maj 2007 Din alarm sender et signal ud til dine standarte låse, så vil ikke mene du skal have sat en ny centrallås i smiley

• #2   14. maj 2007 Alarmen sku ku kobles på direkte hvis der sidder en centrallås(motore) i dørene til det.
    Ellers kan du bare koble modulet fra fjernbetjenings centrallåssystemet (Thansens går jeg ud fra?) og bare klippe ledningerne af og forbinde til modulet hvilket dog kræver man har lidt forstand og mod på at lave elnet.
    Har selv gjort det et par gange i min Caprice og i et par af mine fars biler hvor der sad original centrallås uden fjernbetjening og sat THansens modul og fjernbetjening til.
    Modulet på Capricen smed jeg faktisk bare i døren smiley
    Virkede MEGET fint og sku ik bruge ret meget ledning smiley

Skal selv snart til at rode lidt med en lidt anden problemstilling.
    Nemlig med en fjernstart/alarm jeg skal ha smidt i en bil UDEN centrallås og benytte mig at de overskudsmotore jeg har fra Thansens kit jeg har taget modulerne og fjernbetjeningen fra jo smiley

• #3   14. maj 2007 Okay, det fik jeg ikke så meget ud af smiley

Kan jeg nøjes med at bruge den jeg sendte link til ??

• #4   14. maj 2007 Frederik:
    Hvad fik du ik så meget ud af?
    Jeg har stortset svaret dig på begge dine spørgsmål, og har samtidig sneget mit eget lille ind nu vi er igang ::)

Men Til dit første spørgsmål, NEJ du behøver ik trække nye ledninger og sætte nye/andre motore i, du kan bare koblæe modulet på de gamle motore.
    dit 2. spørgsmål, JA de fleste/alle alarmer har 2 ledninger der sættes på centrallås som åbner/låser centrallåsen hvad end den er original eller eftermonteret smiley

• #5   14. maj 2007 Okay, tak Karsten smiley Det var sgu tydeligt nu smiley
    Så den alarm kan både låse og låse bilen op, plus styre alarmen?

Kommentér på:
Alarm, fjernbetjent central, hvad ??

Annonce