Stjålen bimmer {{forumTopicSubject}}
Natten til idag fik min svoger stjålet sin BMW E30 230i 2Drs fra sin garage på østrup bakke i saltum(Nordjylland).. bilen er ice blue, den har et halvt monteret Mtec2 skørtesæt der mangler for kogfanger og dem højest på døren, Bilen havde læderkabine med armlæn i midten bag, der var sportsgearkasse og 2,7 ETA motor i, motoren har krom v-Deksel og et BMW mærke monteret på indsugningsmanifolden, der blev desuden stjålet et sæt Brock B1 alufælge i størrelsen 8,5x17" med 4 slidte dæk, der blev også stjålet et sæt skæve alpina fælge i 16" der mangler der center deksel til en af fælgene.. familien var tilfældigvis i sønderjylland da bilen blev stjålet så det har været nogen der har vidst at bilen stod der.. garagen var brudt op og hele pisset.. desuden glemte tyvene et sæt helt nye sportsskiver der lå i kasser.. til slut vil jeg bare lige sige at min svoger har brugt adskillige måneder på at lave den bil.. og hvis vi finder dem der har gjort det.. er vi en del folk der bliver meget meget sure... og tro mig folk fra moseby er ikke til at spøge med...
maj 2003
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
jan 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 273
jan 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 13
men prøv at sætte et billede ind så folk kan se den så kunne det være at folk nemmere ville genkende den hvis de så den Håber at i finder de svin...
jan 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 273
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 7
Stjålen bimmer