{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Stjålen bimmer {{forumTopicSubject}}

Natten til idag fik min svoger stjålet sin BMW E30 230i 2Drs fra sin garage på østrup bakke i saltum(Nordjylland).. bilen er ice blue, den har et halvt monteret Mtec2 skørtesæt der mangler for kogfanger og dem højest på døren, Bilen havde læderkabine med armlæn i midten bag, der var sportsgearkasse og 2,7 ETA motor i, motoren har krom v-Deksel og et BMW mærke monteret på indsugningsmanifolden, der blev desuden stjålet et sæt Brock B1 alufælge i størrelsen 8,5x17" med 4 slidte dæk, der blev også stjålet et sæt skæve alpina fælge i 16" der mangler der center deksel til en af fælgene.. familien var tilfældigvis i sønderjylland da bilen blev stjålet så det har været nogen der har vidst at bilen stod der.. garagen var brudt op og hele pisset.. desuden glemte tyvene et sæt helt nye sportsskiver der lå i kasser.. til slut vil jeg bare lige sige at min svoger har brugt adskillige måneder på at lave den bil.. og hvis vi finder dem der har gjort det.. er vi en del folk der bliver meget meget sure... og tro mig folk fra moseby er ikke til at spøge med...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Professionelt rengøring til lille toilet 300 kr.
  • Samle 2 skabe 500 kr.
  • Skal have sat to loftlampe op i 1.200 kr.
  • Rep. af MIELE WWD 660 med f138 1.000 kr.
  • Loftlampe 600 kr.
  • Udskiftning og kondensisolering af udsugningsrør 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålen bimmer
  • #1   21. jul 2003 det er noget pis at der er folke der vil nakkes vores bimmer Føler med dem der mangler den skal nok give lyd vis jeg se den ,,,,,, omkrin tylstrup eller brønderslev og hvor man nu kommer frem De skal have med det helt store bold træ og have viklet fælgen omkring halsen kan ikke tager folk der gøre sådan noget

• #2   21. jul 2003 Vi er også helt smadret fatter stadi ikke at hanbs bil er væk..

• #3   21. jul 2003 Kan desværre ikke hjælpe med mindre de køre til KBH :o(
    men prøv at sætte et billede ind så folk kan se den så kunne det være at folk nemmere ville genkende den hvis de så den Håber at i finder de svin...

• #4   21. jul 2003 Ville jeg gerne men har ikke så meget som et foto smiley desværre...

• #5   5. okt 2008 har set en lyse blå bimmer i roskilde uden frontskørt med Prøveplader smækket hen over de rigtige plader , Men er sku ikke sikker på om det er den der var sku smæk på da de blæste forbi, er det en Sort læderkabine der er i?

Kommentér på:
Stjålen bimmer

Annonce