Våde sæder efter vandstøvsuger {{forumTopicSubject}}
Hej i kloge hoveder
Jeg fik i fredags ( for 3 dage siden) vasket mine sæder af en fra mit arbejde. Arbejdet var super fint og de er meget pænere nu. Da han var færdig var sæderne self våde men det er første gang jeg har fået vasket sæder så ved ik hvor "våde" de skal være, jeg kørte derefter hjem og bilen har herefter stået ude i carport siden med 3 cm åbne vinduer i 1,5 dag, da jeg bare troede de skulle have noget udluftning og de så ville tørre ud selv. Blev bare lidt nervøs da jeg i går aftes mærkede at de stadig var rimelig våde. Har så brugt dagen idag på at få bilen varm indeni og derefter lukket helt op for vinduerne så der kom ordentligt gennemtræk i, også kørt tur med vinduerne nede og nu virker de tørre. Mit spørgsmål er om jeg skal være nervøs for at de stadig er våde inde i sædet som jeg ikke kan mærke? Jeg er mest bange for at der skulle gro noget mug eller lign i sæderne. Det er stofsæder i en Kia picanto der er snak om
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.064
Min tørrede på en dags tid, tager længere tid her i det kolde vejr.
Ville ikke være bekymret for mug eller lign overhovedet.
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 939
men ellers få sådan noget lavet om sommeren hvis du ikke har en opvarmet garage
dec 2022
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 4
jun 2005
Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.118
Hvis du ikke har muligheden for det, så er det max op på varmen, og lad den stå i tomgang resten af dagen, med vinduerne en smule på klem, og håb på at det kan tørre det godt op.
Har du heller ikke mulighed for det, så bliver det en trist fremtid for dig og din bil
Våde sæder efter vandstøvsuger