{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man male sin himmel i bilen?
  • #1   24. maj 2007 Sådan noget læder farve kan vidst males med på stof.. det fortalte min lokale maler mig.. Men jeg har ikke prøvet.. det er sådan noget vandbaser noget.. men lytter lige med her da der måske kommer andre gåde råd..

• #2   24. maj 2007 Det kan du godt...kan huske hende der som havde den grå colt havde fået hendes himmel malet..

Der er vidst også en mazda herninde

• #3   24. maj 2007 ja det tror jeg ikk der er noget problem i...

men ved det ikk

• #4   24. maj 2007 Har set et afsnit af Wheelers Dealers på Discovery, hvor de malede en hattehylde sort med spray - netop istedet for den grå og kedelige farve. Så det skulle vel også kunne lade sig gøre med himlen...

• #5   24. maj 2007 hmmm.. vil tro det nemmeste er at bestille en ny himmel og male på den... er det en "jævn" farve, kan du jo bare lade hele himlen "dyppe" eller beklæde den med hvad end stof du vil have - ligeledes skulle det også være lige til at montere en sjernehimmel med dioder - HELD MED PROJEKTET :o))

EGERNET HAR TALT

• #6   24. maj 2007 har selv malet loftet i min bil... tog ned til en hobby butik og købte noget stof maling 1 liter for 89kr. og så valgte jeg at sprøjte det på med en sprøjtepistol, så fortynede det med så halv maling og halv vand og så bare igang... det skal have nogle gange... da min himmel var grå

• #7   24. maj 2007 men kan da ik gøre det med spraymaling det bliver for stift..

• #8   24. maj 2007 hvis det er sådan noget filt noget kan du sagtens male den men almindelig spraymaling ligesom med hattehylder bare husk at det skal være mat farve det set bedst ud..

• #9   24. maj 2007 NU bruder jeg lige ind her..
    men sådan noget stofmaling skal det ik stryges for det sidder der.. for da jeg var i min hobbybutik der sagde de det.. og så gav jeg op der. .for man kan ik stå med en strygejern og stryge loft for maling skal side der.. HVa hedder det maling kan du huske det du brugte til loft ?

• #10   24. maj 2007 jeg siger tak for hjælpen.. smiley

• #11   24. maj 2007 Man kan sagtens male det med en normal spray fra det lokale byggemarkede. Der skal ikke mere end 2 meget tynde lag på så det bliver ikke så stift i det. men det kan godt være lidt svært at få farven til at være helt ens på en så stor overflade.

Derfor vil jeg anbefale dig at ombetrække din himmel med noget stof fra den lokale hobby forretning. Det er klart det nemmeste og giver en meget ens farve.

• #12   24. maj 2007 dog skal du være opmærksom på at det ved nogle stoftyper er muligt at se igennem og derfor kan man måske skimte det grå underlag er ligger under i forvejen.

• #13   24. maj 2007 hmm det er rigtig nok det du siger med at at det skal stryges... men det er kun hvis det skal kunne holde til at blive vasket, men jeg havde en varmer som autolakere bruger. den bruge til at varme på det hver gang jeg havde givet det et lag,

• #14   24. maj 2007 Blev helt begejstret over det her forum lige noget jeg fik nogle ideer ud fra... tak tak tak...

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #15   9. sep 2012 hvis i gerne vil have at stoffet ikke bliver stift kan i bare bruge sort nav sværte det er beregnet til at gennemfarve stof og læder ud over det smitter det ikke af når det er tørret ind og har en fin mat glans så det ikke skinder igen.
    Det kan købes næsten alle steder hvor man kan købe heste udstyr

• #16   27. jan 2019 Kan man ikke købe en sort himmel hos bilmærket forhandler ?:)

Kommentér på:
kan man male sin himmel i bilen?

Annonce