{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Servis priser {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Kia Ev 64 fra 2021 der har altid fået servis hos den lokale Kia forhandler hvor den er købt fra ny ( Nu har den kørt 105,000 km )
Den har overholdt servis frem til dags dato og det har været billig
Har fået skiftet den der er kommet fra Kia ( kølervæske på batteriet osv )
Jeg har så bestilt servis til den igen men spurgte om prisen og fik at vide der skulle skiftes kølervæske igen her ved 105 T. Og skulle forvente en pris på ca 6000 kr ..
Den er intet med bremser og den fik nye dæk for 14 dage siden , jeg er selv udannet automekaniker for 30 år siden så da de havde hjulene af på dækcentrert kikke jeg lige belægninger og skiver samt en tur under bilen og alt er som nyt incl den bliv synet for kort tid siden ?
Jeg gik på Auto butler og fik tilbudt 105 T servis på samme bil og nummerplader med priser fra 296 kr til 435 kr. ?
Hvor springer kæden af eller På. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servis priser
  • #1   15. mar KIA anbefaler at skifte ved 120.000miles/10år, så 200.000km ca..
    Men den æder knapt 18-20liter, og det er ikke det er en kølervæske som er mindre ledende så batteri/motor ik tager skade ved utæthed, så prisen er højere end den normale røde..
    Men hvilket service vil nogen lave for 500kr!?