{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw e46 320i
  • #1   27. apr Den motor går 5-700000 hvis den bliver behandlet ordentlig. Bilen ruster væk før motoren dør hvis man holder service på den.
    -Så tjek mere for rust i undervogn, trætte bøsninger osv.. Det er svaghederne - ikke motoren smiley

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    jul 2023

Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 7
    #2   27. apr Tak for svaret Thomas

• #3   27. apr Der kan være rigtig meget galt med sådan en ældre Bimmer, jeg ville køre den ind til et BMW værksted og betale dem for at gå den godt igennem, ellers kan den blive et meget meget dyrt bekendtskab.

Hvordan kan du vide der er kørt pænt i den alle 320.000 km?

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    jul 2023

#4   27. apr Allan - det en af mine kammeraters bmw som han sælger fordi han vil have noget andet. Kender ikke super meget til bmw motorer, så derfor jeg lavede det her opslag.

• #5   28. apr Husk at være opmærksom på at salg mellem venner, meget hurtigt kan sætte venskabet på prøve.

• #6   28. apr Ja det kan være svært med salg mellem venner og familie.

Hvad skal du give for den? Alt efter stand og udstyr er det jo en bil til max. 25000-30000 Kr.

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    jul 2023

#7   28. apr Thomas - Prisen er 27,5k og det også med fuldt jbl anlæg hele vejen rundt og mange nye dele.

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 21 Emner: 1 Svar: 197
    #8   29. apr Sørg bare for at i laver et "salgs dokument" at du køber den som beset.
    Så er venskabet ikke i fare. smiley

• #9   1. maj De gamle BMWer er lidt følsomme over for rust, bla i bagsmækken under håndtaget, afhængigt af brug bagerste skærmkanter, området ved forhjul under a-stolpen.
    Og så har de noget elektronik som ikke aldres super fint. Heldigvis primært sensorer (abs).
    Når du skal have dele
    koed.dk
    schmiedmann.dk
    De har også brugte dele til de lidt større ting.
    Husk at tjekke hvad forsikring koster

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    jul 2023

#10   2. maj Morten - Det kommer ikke til at have effekt på vores venskab, jeg er blevet fortalt alt hvad han ved om bilen, så det min egen fejl hvis jeg køber en lorte bil smiley

• #11   2. maj Det skal nok blive godt! En E46 er fandme heller ikke dyr at holde kørende med alle de OE og OEM dele der findes på markedet. Hold motoren serviceret, undgå det rust man kan og så lever den bil i så mange år.

Så kan man altid lave lidt optimeringer i form af bøsninger osv. med tiden hvis den skal være lidt strammere igen.

Kommentér på:
Bmw e46 320i

Annonce