462 visninger
|
Oprettet:
NV Autodele (Gevindundervogn) {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har erfaring med deres gevind undervogne.... specielt den der hedder Mac Johns SuperS Gevind undervogn til 2898...
Link: http://www.autogross.dk/shop/ItemInfo.php?ItemNo=9504-3045P
Har været inde og søge i forum omkring dem og kan ikke se om der er andre der har sådan en....
Vil gerne hvis der er en der har en af samme slags som vil skrive om den er iorden og om pasformen er ok osv... Og yderligere om leveringen er iorden...
nov 2005
Følger: 113 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 815
Man får hvad man betaler for.. jeg kender en del der har fortrudt at de ikke brugte lidt flere penge på en undervogn.. der var også en herinde i forum for et stykke tid siden, der ikke kunne få den til at passe 100% hvilket resulterede i at bilen vippede..
nov 2005
Følger: 113 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 815
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 600
feb 2006
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 150 Svar: 1.178
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 606
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Annoncer: 1 Emner: 2 Svar: 483
tilfreds jeg købte direkte fra importørens net shop til en meget fordelagtig pris! Og
tilsyneladende ser holdbarheden stadig virkelig lovende ud, kan kun anbefales.
At det er lidt svært at montere bag støddæmperne! Den problem havde jeg nu ikke.
mar 2007
Følger: 1 Svar: 62
FK-Automotive GmbH producerer ikke selv deres vare men lader dem producerer andre steder
er i dag en KÆMPE købmandsforretning i bla. i udstyr m.m
Havde lejlighed til på en lager for ca. en måned siden optisk at sammenligne de her 4 nævnte
undervogne FK Highsport – Supersport – V-Maxx og Mac Johns G-Maxx.
Ved sammenligning af komponenterne ligner de næsten hinanden (lige blåt lidt farvemæssig)
jeg kikkede også lidt indenfor i fjeder benet >ja væsentligt forskel er svært at påpege! Selve
beskyttelses behandlingen af gevindrøret er lidt forskellig fra model til model men hvad der er
bedst kan kun tiden bekræfte. Tilsyneladende blive komponenterne fremstillet måske nok ikke
alle samme sted men formentlig ikke så langt fra hinanden?
mar 2007
Ifølge din indlæg så skulle FK Highsport – Supersport – V-Maxx og Mac Johns G-Maxx.
har tilpasnings problemer, til orientering kan jeg oplyse at de konstruktionsmæssig er ens!
og at nævnte undervogne har samme pasform og monteres fuldstændig ens.
I øvrigt må man vel henstilles til, at monteringen kun foretages af personer, der håndterer
den nødvendige ekspertise! (og følger de medsendte tüv forskrifter! )
Så mangler vi jo lige * Sandie G. s`* kommentar ????
mar 2007
Du må ikke tro at mine indlæg er rettet mod dig og din oplevelse vedrørende monteringen
af undervogn det er fint at komme med sin mening hel sikker, ligeledes er det jo altid godt
at høre at den trods alt nu fungerer til din tilfredshed.
Vedrørende mine indlæg er hvad jeg ærligt og fysisk har konstateret og er kun beregnet
som orientering (brug det eller lade være)
NV Autodele (Gevindundervogn)