{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

NV Autodele (Gevindundervogn) {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med deres gevind undervogne.... specielt den der hedder Mac Johns SuperS Gevind undervogn til 2898...

Link: http://www.autogross.dk/shop/ItemInfo.php?ItemNo=9504-3045P

Har været inde og søge i forum omkring dem og kan ikke se om der er andre der har sådan en....

Vil gerne hvis der er en der har en af samme slags som vil skrive om den er iorden og om pasformen er ok osv... Og yderligere om leveringen er iorden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NV Autodele (Gevindundervogn)
  • #2   29. maj 2007 Leveringen er fin..

Man får hvad man betaler for.. jeg kender en del der har fortrudt at de ikke brugte lidt flere penge på en undervogn.. der var også en herinde i forum for et stykke tid siden, der ikke kunne få den til at passe 100% hvilket resulterede i at bilen vippede..

• #3   29. maj 2007 Det var faktisk også på en 6n.. så det er en chance at tage.

• #5   29. maj 2007 oki.... tak for jeres svar.... tror jeg køber en FK istedet for...

• #6   29. maj 2007 Kender 2 der kører med dem, og de skulle fungere upåklageligt! Vist ingen grund til at ofre flere penge på FK, KONI og sådanne undervogne

• #8   29. maj 2007 de er gode nok de nv har

• #9   29. maj 2007 Jeg har nu kørt med en mac johns g-maxx gevindundervogn i snart 1 år og er meget
    tilfreds jeg købte direkte fra importørens net shop til en meget fordelagtig pris! Og
    tilsyneladende ser holdbarheden stadig virkelig lovende ud, kan kun anbefales.
    At det er lidt svært at montere bag støddæmperne! Den problem havde jeg nu ikke.

• Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 62
    #10   29. maj 2007 Til almen orientering (sikkert til manges` overraskelse)
    FK-Automotive GmbH producerer ikke selv deres vare men lader dem producerer andre steder
    er i dag en KÆMPE købmandsforretning i bla. i udstyr m.m

Havde lejlighed til på en lager for ca. en måned siden optisk at sammenligne de her 4 nævnte
    undervogne FK Highsport – Supersport – V-Maxx og Mac Johns G-Maxx.
    Ved sammenligning af komponenterne ligner de næsten hinanden (lige blåt lidt farvemæssig)
    jeg kikkede også lidt indenfor i fjeder benet >ja væsentligt forskel er svært at påpege! Selve
    beskyttelses behandlingen af gevindrøret er lidt forskellig fra model til model men hvad der er
    bedst kan kun tiden bekræfte. Tilsyneladende blive komponenterne fremstillet måske nok ikke
    alle samme sted men formentlig ikke så langt fra hinanden?

• Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

#11   29. maj 2007 Sandie G >fy fy >> viden og erfaring hænger unægtelig sammen!
    Ifølge din indlæg så skulle FK Highsport – Supersport – V-Maxx og Mac Johns G-Maxx.
    har tilpasnings problemer, til orientering kan jeg oplyse at de konstruktionsmæssig er ens!
    og at nævnte undervogne har samme pasform og monteres fuldstændig ens.

I øvrigt må man vel henstilles til, at monteringen kun foretages af personer, der håndterer
    den nødvendige ekspertise! (og følger de medsendte tüv forskrifter! )

Så mangler vi jo lige * Sandie G. s`* kommentar ????

• Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

#14   29. maj 2007 Hej Jesper J. (evt. m.fl.)
    Du må ikke tro at mine indlæg er rettet mod dig og din oplevelse vedrørende monteringen
    af undervogn det er fint at komme med sin mening hel sikker, ligeledes er det jo altid godt
    at høre at den trods alt nu fungerer til din tilfredshed.

Vedrørende mine indlæg er hvad jeg ærligt og fysisk har konstateret og er kun beregnet
    som orientering (brug det eller lade være)

Kommentér på:
NV Autodele (Gevindundervogn)

Annonce