{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Reparation af lakskade - Toyota Aygo {{forumTopicSubject}}

Toyota Aygo 2019

Hejsa, jeg har kørt ind i en pullert med min Toyota Aygo, og en lille del af lakken på højre bagside ved mit hjul og døren er kraleret af, samt der er en lille bule i døren der gør at man kan stikke en finger ind i mellem døren, dog er der ikke åbent ind til selve bilen.

Jeg går ikke op så meget i det rent kosmetisk, så jeg vil spørge hvad skaden er ved ikke at få det her professionelt fixed? Jeg har været forbi med bilen til et værksted, de mener det vil tage 3-4 dage og koste ca. 13-14.000 kroner at få det fixet.

Det syntes jeg er meget for en bil der er ca. 60-65.000,- værd.

Kan det her udvikle rust eller lignende?

Hvis jeg ikke fixer det, hvad er de langsigtede konsekvenser, er der mulighed for en hjemmelavet løsning? Det behøver ikke at være pænt eller se perfekt ud, men bare at det ikke udvikler sig til en større skade i fremtiden.

Døren tænker jeg er ligemeget, siden man alligevel ikke kan komme ind i bilen igennem den dør, men hvad med lakken der er kommet af?

Kan jeg bruge en lakstift / noget spraypaint eller lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation af lakskade - Toyota Aygo
  • #1   20. maj bilen 6 år, og hvis den ellers står pæn og velholdt, og du vil beholde den en rum tid endnu havde jeg sku fået det fixet.

• #2   21. maj Det er synd man har så nye en bil
    Og er så ligeglad med den

Er der ikke kaskoforsikring på den
    Som dækker det meste

• #3   21. maj slap af en pris. så har du os betalt chefens lapdance inde på bada bing! har aldrig givet mere end 3000 for samme type skade under bordet og der er bagskærmen skiftet ud pga rust.

• #4   21. maj KK

Hvor få du skiftet bagskærm og lakeret den for 3000kr
    For så gider jeg ikke selv skifte bagskærme længe

• #5   26. maj Har fået tilbud på bedste er 8500, hvor får i det så billigt?

• #6   28. maj folk smider bare beløb ud, og der kommer sjældent noget mere konkret.
    8500kr det sku en fin pris, hug til og få aygo'en pæn igen smiley

• #7   28. maj Tror kun man få en billig pris
    Hvis man er ven med maleren.

Der var en gang man kunne få hel
    Lakeret en bil for 10-15.000kr

Man skal nok give det 3 dobbelt nu

• #8   2. jun Du bør i hvert fald gøre noget ved det - især med så ny en bil nok også vælge den rigtige løsning og få professionelle til at lave det.
    I princippet tror jeg godt man kunne smide en lakstift på, hvis altså man er helt sikker på der ingen fugtindtrængen har været, heller ikke fra den genstand man ramte. Når der nu er gået et par dage siden skaden, så tror jeg ikke en lakstift ville gavne noget som helst.
    Det er vel en god gammel slib ned, grund, mal, forsegl - det kan vel gøres på en effektiv weekend selv, men om det er det værd, og om resultatet ville være godt nok er svært at spå om.

//Daniel

Kommentér på:
Reparation af lakskade - Toyota Aygo

Annonce