{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Focus 2009 bagbro
  • #1   17. jun Synes der er mange biler i dag også nye biler

Hvor bagbro eller forbro er ved at ruste væk
    Tror de bruge det billigste genbrug jern i dag

• Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 146
    #2   18. jun Nogle gange bliver man bare "snydt" af en synsmand, som man troede man kendte, tid for at finde en ny.
    Var lige og kigge på min C30ér, bagbroen er da meget pæn og af 2,5mm stål, da det er "åben" kan den tørre, ikke som en Alfa 159, tyndt metal og med hulrum.
    De nederste bærearmsbolte, dør nok, hvis du ikke varmer dem grundigt.
    Der er jo multiledsophæng, så der, nogle arme at tage af, så det tager lidt tid.

• #3   18. jun Ved ikke om det er en svaghed på forder i de årgange, men synsmanden gik også amok på min smax, for de var ALTID tærret væk, så han skulle bare finde et hul.. Han brugte også 80% af tiden på at finde noget på for og bagbro.. Han endte med at finde ingenting

• #4   18. jun Det var også en synsmand som en anden havde anbefalet, han valgte ham fra jeg plejer at bruge, vil man ikke høre må man betale.

• John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 6 Emner: 1 Svar: 91
    #5   24. jun Det er da bedre at få bilen kasseret end at man bliver slået ihjel når hjulophænget falder fra hinanden!
    Jeg var engang til syn med en Vectra A. Synsmanden kaldte mig hen til forhjulet - nu skal du lige se her, de her bremseslanger skal du ind imellem trække yderdelen op og smøre noget fedt på kraven på slangen! Så rykkede han det ydre beskyttelseslange op - men hele slangen fulgte med. Metalkraven var rustet væk under beskyttelses gummiet. En uge før havde vi kørt en campingvogn fra Aarhus til Læsø!
    Tror I jeg var sur på Synsmanden? Han reddede måske nogle liv fordi han ville være flink.

• #6   26. jun Enig!
    Og der må iflg min synsmand ikke svejses i den.

Kommentér på:
Ford Focus 2009 bagbro

Annonce