{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Røg problem... {{forumTopicSubject}}

Og nej det drejer sig ikk om smøger eller Hash problemer her... smiley

Min 200sx er begyndt at ryge fra turboen nogen gange.. nogen gange meget andre gange næsten ikk...

har fået at vide at den eneste kur mod dette er en ny kugleleje turbo eller at renovere den anden...

men har også høre at man skulle kunne lave en midlertideg løsning hvis man kan kalde det det hvos man sidder en en vejs ventil på det slange der går ned på min indsugningsslange på turboen...

passer dette.. og hvis der er en fra fyn der har sådan en ventil de vil af med så kontakt mig venligst...

/Kasper - Sneaky Fox

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røg problem...
  • #1   2. jun 2007 troede også lige du havde problemer om at skaffe røg smiley

• #2   2. jun 2007 hehe hvis jeg endelig ville det skulle det ikk være et problem...

men spøg til side... mangler sådan en NU... smiley

• #3   2. jun 2007 Måske prøve og skifte pakningerne i turboen. Ellers er det og købe en ny en.

• #4   2. jun 2007 Sådan som du omtaler den ventil, så er det en ventil der gerne skulle sidde på standard, da det er vaccumet til indsugningsmanifolden du snakker om, og hvis den ikke sad der, kørte du simpelthen ladetrykket forkert ind i motoren, og så ville det hele gå i stykker. Ja, kan ikke rigtigt formulere det ordentligt, ved bare jeg selv gjorde det nummer, så jeg maste alt olien ud af alle tænkelige huller i motoren, indtil jeg fandt ud af, at jeg havde glemt at sætte den ventil på, og så var problemet løst.

Mht. det røg, så er det turboen der er slidt op, og derfor kaster olien ud i udstødningen, og det bliver så til røg. Samme problem har jeg på min anden turbo bil, og de 200sx har i hvert fald det problem, efter hvad jeg har hørt. Enten ny turbo el. få den der er på nu, renoveret!

Det er hvid røg, ikke? Kommer vel når den står i tomgang, og forsvinder når den får huk derud af, og bliver blæst igennem.

Kommentér på:
Røg problem...

Annonce