{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Lene J
Lene J
Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 2

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Skoda Octavia
Vores Skoda er begyndt at drille med at starte vi kan være ude for at flere dage er der ikke problemer men så kan den pludselig ikke starte den kommer altid igang efter nogle forsøg så kan det ske der ikke er problemer resten af dagen men andre dage kan det godt være flere gange om dagen den gør det
Der er kommet nyt batteri på tændrør og tændrør kabler Nyt bundstykke i tændingen
Næste skridt og sidste vi har er nyt gasspjæld hus
Andre der har en ide vi mistænker lidt automat shocker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer
  • #1   8. jul Evt tændspole,tændspoler.

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    mar 2023

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 2
    #2   8. jul De er også skiftet

• #3   8. jul Så siger jeg pas

• #4   8. jul Det er bedst at få en tester på i starten

• #5   8. jul Det kan også være at en sensor er ved at dø. Kan være krank/knast føler. Hvis den falder ud ser ecu ikke at motor rotere korrekt og derfor undlader de ofte at tilføre benzin = nogo.
    Men oftest dør de sensorer, det er sjældent at de er ustabile.
    Ved ikke hvorfor, men min mavefornemmelse siger stel til motor.
    Næste gang den driller så prøv lige at smid et enkelt start kabel på (nemmeste måde at finde et kraftigt nok kabel til det), fra metal på motor til stel enten på bilen eller evt direkte på batteriet. Det er kun midlertidigt, og kun for at se om det løser starte problemet. Eneste formål med dette er at hvis det gør en forskel skal der bare ny stelledning på. Det er en nem og billig test. På batteriet er det minus polen du skal forbinde til !, og er du usikker så find metal på selv bilen istedet.

• #6   8. jul Hvad er det for en Skoda, årgang osv????????

• #7   8. jul En temperaturføler har jeg før set have en periodisk fejl. Testeren fanger ikke dette, hvis det ikke kommer udenfor " Normale" data. En mere avanceret tester, så man kan aflæse temperaturen direkte, mens motoren kører. Jeg så en føler der gik fra 84 Grader til minus 4 grader. Så kommer sådan en motor til at gå spøjst. Temperaturføleren er ret nem at skifte, og billig. EVT. bare afmontere stikket, når den ikke vil starte, så vil bilen gå i nødprogram og vil formentligt starte nemmere.......

• #8   9. jul Enig!
    Temperatur sensoren koster omkring en hund og er rigtig nem at skifte.
    Det er ikke ualmindeligt at den viser 25-28 grader når den er varm, så hælder den for meget brændstof ind og går dårligt i motoren.

• #9   9. jul Kunne være at brændstoftrykket er lavt, derfor godt at kontrollere dette også.

• #10   9. jul Torpedo kunne godt have ret faktisk.
    En anden ting der slår mig, er at nogle diesler skal op på et vidst antal omdrejninger inden de aktiver for brændstof.
    Så prøv evt at få starthjælp på, for det kan strengt taget også være et træt batteri eller en starter der er træt og kræver mere strøm at starte

• #11   10. jul Thomas G #10

Det er en benziner smiley Men ellers en god idé, men trådstarter skriver at der er kommet nyt batteri på

Kommentér på:
Start problemer

Annonce