1.422 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Alto Vibrationer {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt en suzuki alto 2011 idag af en mekaniker/ karosseri smed.
Jeg spurgte om den skulle vibrere sådan i tomgang og det mente han. .
Der var lige skifte kobling og nysynet.
Motoren vibrere så meget at man kan mærke det i maven. Og når man kigger ned i motorrummet kan man se at den ryster og siger rasle/klik lyde.
Ved ikke lige hvordan alto lyder normalt.
Den køre fint både på alm vej og motorvej selvom den har de lyde der.
Hvad kan der være galt ?
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 676 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.934
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 19 Emner: 21 Svar: 1.317
Den slags snakker generelt lidt. Som jeg husker det, (den smule jeg har prøvet en 3cyl), føltes det lidt som om motoren "vælter". Den motorgang kunne nok også være ret hård ved motorbeslag, og når de så bliver trætte så er der nok ved at være fest.
Når det er sagt vil jeg sige at du skal kunne mærke det, men ikke i den grad du beskriver.
Problemet med biler er at nogle lyde er rimeligvis ok, og andre er kæmpe nono's.
Og det er næste umuligt at forklare dem. Så smid evt en video med lyden så tænker jeg at nogle kan lure om det lyder rigtigt eller ej.
sep 2014
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 94
jun 2023
Følgere: 21 Emner: 2 Svar: 241
"Good vibrations"
dec 2023
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 3 Svar: 9
Alt er slukket af ekstra udstyr men har også fundet ud af at der mangler en ac-køler foran
Der er blevet sat skruer fast. I motorophæng der manglede nogle også skal der en ny indsugning/ manifold pakning. Min mekaniker siger den er utæt. Og tror der er derfor den siger den lyd.
Han sagde også noget om at katalysatoren også kan sige den lyd hvis den ikke har mere leve tid tilbage.. jeg har godt nok fået skiftet et par katalysator i mit liv som bilejer men har aldrig hørt den klikkede.
Suzuki Alto Vibrationer