{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

HEJ BG,ANGÅENDE KØB AF GOLF 4 {{forumTopicSubject}}

Hej bg,jeg er begyndt at overveje et køb af en golf 4 1,8t,går og tænker på at anskaffe mig sådan en måske,men jer som kender til dem hvad skal jeg være særlig opmærksom over ved dem?en speciel årgang der er bedst eller? rust undervogn motor gearkasse?? og er det ellers en fin bil at få i garagen? på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HEJ BG,ANGÅENDE KØB AF GOLF 4
  • #1   4. jun 2007 ja ja selvfølgelig,men det ku nok være der var andre ting man skulle være klar over når man kiggede på den?

• #2   4. jun 2007 okay anthony,rust har jeg set i et par stykker i forskærmen det rimelig tidlig når man tænker på de skulle være galvaniseret..men ellers er der ikke noget jeg skal lure efter,andet end selvfølgelig ganske almindelig vedligeholdelse.

• #3   4. jun 2007 jo, lyt efter mislyde samt banke lyde fra karossen når du prøve køre. Det er ikke jordens undergang hvis den larmer eller banker, dog skal du bare ha slået af prisen, så du kan få lavet dette.
    Læg også mærke til om rattet sidder lige, og at den ikke ændre kurs når du køre ligeud. Ellers er det en super bil, med masser af køreglæde i, og MASSER af stylings muligheder til billige penge smiley

• #5   4. jun 2007 okay ja det er en 1,8 gti turbo jeg kigger efter,men selvfølgelig ved jeg sådan nogenlunde hvad jeg skal lure efter men det kunne jo være de havde særlige skavanker man skulle være særlige opmærksom på..

• #6   4. jun 2007 jeps gti findes i flere motorvarianter, også alm 1,8

Men det er en god solid bil, du skal bare lade være med at trække brændere... (det er gearkassen ikke vild med)

Kommentér på:
HEJ BG,ANGÅENDE KØB AF GOLF 4

Annonce