{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carlab.dk noget lort?
  • #1   6. jun 2007 Det eneste man går fra denne tråd med er en vished om aldrig at lytte til dig.

Skriv til "lortefirmaer.dk" han skriver ca lige så uintelligent som det her ...

• #2   6. jun 2007 Har bestilt fra carlab.dk før, og har ikke haft nogen problemer med dem...!!

• #3   6. jun 2007 Hmm, hvad fanden får du ud af at skrive sådan, ?
    Alle firmaer kan have fejl og mangler, og alle har delte meninger om dem. såå du får nok ikke meget ud af den bemærkning der.

• #4   6. jun 2007 Okay..høre..

Den 10-05-07 : bestilte jeg nogle LED baglygter til min golf og fik vide de ik havde den på lager men de fik den hjem næste uge.. det er okay...(den bliver hævet på dankort)

En uge efter tænkte jeg på og bestille nogle angle eyes med i købet..Så jeg ringer et pr. dage efter og får at vide at de er på lager og de sender den med det samme..(den bliver betalt som efterkrav)

Også gik der ca: 1½ uge før jeg fik pakken med angel eyes (normalt tag det 1 dag og sende fra post danmark men ik her)... da jeg så prøvede dem sad et af kablerne HELT forkert så jeg sendte dem tilbage igen i sidste uge..

Der er nu gået 2 uger siden jeg bestilte min baglygter og jeg har ik modtaget noget som helst!!

her ved 9 tiden ringede jeg så til carlab og de siger så at de hverken har fået penge på baglygterne eller pakken jeg sendte retur!!..
    Hvad fanden er det for noget?..de har sku styr på en skid når det gælde penge!! og det kan ik passe det skal tage over en uge før jeg får pakker fra dem...
    (undskyld sproget)..

• #5   6. jun 2007 Ja rolig rolig..
    jeg var også igang med at forklare...

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #6   6. jun 2007 hvis der er leverings ventetid, så kan du da vente i op til 3 uger

men så ska de selvf. ik love dig dem før smiley

• #7   6. jun 2007 Du er ikke den den eneste jeg har det fra, tror måske der er noget om det..

• #8   6. jun 2007 Nej leverings tiden er 1 dag på angel eyes..

de sagde også de havde sendt baglygter i sidste uge..
    men nu siger han noget andet...

• #9   6. jun 2007 Den sendte pakke som jeg sendte retur har de modtaget for det kan jeg se på track&trace..

• #10   6. jun 2007 Christian:

Nej nej...det er ikke sådan Leveringtid 1 dag lige meget hvornår..

Men sys godt nok de skal ha styr på det når det gælder penge..

Det er svært og få penge tilbage når de mener jeg ik har betalt for baglygterne.. men de sagde de ville ringe tilbage når de har fundet ud af noget.. ellers ringer jeg bare til nordea og får penge tilbage igen...

• #11   6. jun 2007 Alle kan have en dårlig oplevelse som kunde, og det sker ALLE steder.

Men bare fordi jeg en gang i føtex er blevet snydt for 2,25 på en agurk som skulle have været på tilbud, så anbefaler jeg ikke folk ikke at handle der. Det er fuldstændig tåbeligt at opføre sig på den måde.

Er du utilfreds, eller i tvivl om hvem der har juraen på sin side så spørg om det i stedet, for det er det der er relevant i sådan en sag her.

Det andet er bare dumt.

• #12   6. jun 2007 OKay..
    er enig om at alle firmaer kan lave fejl MEN 2 gange i træk og flere fejl på en gang er ikke rimeligt...

• #13   6. jun 2007 du har jo bevis på de har hævet pengene på dit dankort..
    evt. få printe det ud med de har modtaget pakken du sende retur for det er de beviser du har mod dem....hvis det skulle gå helv galt...

har aldirg bestilt hos dem da jeg osse kun har hørt dårligt om dem... og alt det man kan finde hos dem kan man finde andre steder osse

• #14   6. jun 2007 Rolig nu boys... Drengen har nogle frustrationer han skal ud med, det kender vi jo allesammen og det sker tit herinde smiley

• #15   6. jun 2007 Smeden..

ja det er rigtigt nok..det er også første gang jeg har bestilt derfra...første og sidste ..det er helt sikkert!..

• #16   6. jun 2007 du griber knoglen og fortæller det hele ud i en køre, at pengene er hævet, at de HAR modtaget pakken og at du inden for et par dage vil have et svar du kan bruge til noget, ELLER se dine varer ellers ringer du til forbrugerstyrelsen, ekstrabladet og anders fogh ( osv ).

• #17   6. jun 2007 Haha...

• #18   6. jun 2007 Nej, men som sagt, nogle e rbare uheldige. Og når de siger du ikke har betalt for baglygterne tyder det enten på en medarbejder der ikke vil indrømme en fejl, eller simpelthen er uvidende, men der har du så transaktionsnummeret fra dit dankort klart til dem, som står på den kvittering du printede ud da du lagde ordren.

"de siger det og de siger dat" holder for ingen parter, for du har beviser for at have betalt, samt en postkvittering for at postdanmark har overtaget pakken, og derfra er det ikke dit ansvar, men postdanmarks.

Næste gang du ringer så kræv at tale med den overordnede i stedet, tit er sådan nogle telefon-ansatte lidt korte for hovedet og ved ikke altid så meget som de burde vide...

• #19   6. jun 2007 Ja det er rigtig nok..
    men de er vist lige kommet hjem fra DHB og nogle af dem er stadig på ferie...
    det er jo 5000 kr jeg ik har lige nu...

• #21   6. jun 2007 Claus:

mange tak..
    Får lige skrevet en mail til dem...
    goså må vi håber at der sker noget..

• #23   6. jun 2007 Har lige ringet til dem igen..
    han siger at han sender penge retur (baglygter)
    Og forlygterne jeg havde sendt tilbage vidst han ik noget til endnu..

Kommentér på:
Carlab.dk noget lort?

Annonce