{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thansen fælge ?
  • #1   9. jun 2007 Tror fælgene er fine nok, det er dækkene du skal passe på med

• #2   9. jun 2007 Mine forældre kører med thansen fælge, og de fejler sq ingenting. Ser stadigvæk ud som nye selvom de er ved og være 3½ måned gammel

• #3   9. jun 2007 fælge fejler absolut intet kender flere der har dem men dækkene er vidst lidt noget skrammel

• #4   9. jun 2007 roadtstone er da et godt mærk?

• #5   9. jun 2007 Ja tror rolig du kan købe dem, men de dæk der kommer med er sgu ikke noget at råbe hurra for.

Selvfølgelig er der altid nogle uheldige tilfælde. Fordi man køber en bmw til en 1 mio kan den sgu også godt gå i stykker..

• #6   9. jun 2007 Man kan vist selv vælge hvilket dæk der skal på, men standard er der monteret crap dæk som roadstone mv.. Man kan sagtens få continental mv..

• #7   9. jun 2007 nu arbejder jeg ved et dæk/fælgfirma. og tror mig de fælge vi har haft fra thansen af for at skife dæk har fælgene næsten været for skæve til at vi kan afbalancere dem.. de blir firkantet.. lad være.. de er simpelthen for billig

• #8   9. jun 2007 Jeg har thansen fælge på min som jeg købte i år, købte dem uden dæk og så har jeg købt toyo proxes tir i stedet, min ven købte nogle fælge fra thansen sidste sommer og de er stadig fine ..

• #9   9. jun 2007 Mine Borbet T er sgu fra T Hansen. Og jeg klager ikke!

• #10   9. jun 2007 jeh har heller ingen dårlige erfaringer med mine fælge fra thansen...

dækkene er noget bedre end nankang de havde og stadig til samme pris... selv i regnverj

• #11   9. jun 2007 Fælgene fra Thansen er de samme som du kan købe mange andre steder. Prøv at tjekke bigwheels og se hvor mange ens du kan finde. Forskellen er bare prisen og dækket. Nej roadstone er ikk et super dæk, det er det der populært hedder et budget dæk og som navnet antyder er det billigt men faktisk overraskende støgsvagt. Det holder ikk så længe, men til prisen på dækket har man også råd til at skifte det noget oftere end hvis man kører på "ordentlige" dæk.

Mads C: Hvis du arbejder på et dæk center hvor de ikk kan afbalancere Thansen fælge så skulle i sku nok se at få nogle nye folk eller nogle bedre maskiner. Alle andre steder har de ingen problemer med dem.

Konklusion. Fælgene er fine, dækkene er budget dæk og du får hvad du betaler for med hensyn til gummi kvalitet osv. Men køb du bare med ro i sindet Thansen fælge.

• #12   9. jun 2007 tror de er ok de får den da fra bigwheels og andre

• #13   9. jun 2007 deres almindelige fælge skulle være okay, har dog hørt noget om at forkromningen på deres raze chrome infinety skaller af - ved ikke om der er noget hold i det smiley

jeg har det dog stadig sådan, at ser jeg en flot stylet bil med thansen fælge - så får jeg det drejet til noget negativt... men det er bare mig smiley

men ja, dækkene er ikke meget værd - men sådan er det jo generelt med billige dæk synes jeg...

• #14   10. jun 2007 thansen= altid varer på lageret... er det ikke leverer det dem til dig utrolig hurtigt.. og du får en sms, når dine varer er kommet ind på lageret..
    jeg synes de fungerer rigtig perfekt der...

har jeg selv købt noget thansen vare.. nej ikke fælge eller noget andet.. men har da købt... bilrude...

• #15   10. jun 2007 Fat det nu...... de fælge fejler sku ikke noget.... Som tidligere sagt, er det kun dækkene der ikke er for gode. Men gode nok til mig. Jeg klager virkelig ikke. Har haft 3 sæt på henholdsvis 3 forskellige biler.

• #16   28. jun 2007 Paw(31) F--> De får ikke fælgene fra BigWheels længere, det var kun den første sæson de solgte hjul, da de begyndte med at sælge hjul.

Herefter har BigWheels INTET med T-Hansen at gøre..

Kommentér på:
thansen fælge ?

Annonce