{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.282 visninger | Oprettet:

Latterlig spørgsmål (Teoriprøve) {{forumTopicSubject}}

Kun mig der syntes der er mange latterlige spørgsmål til en teoriprøve til bil/lastbil? I må godt komme med eksempler.

Feks. Du køre bag en traktor. Skal du være særlig opmærksom på at traktoren har dårlige bremseegenskaber?

Ja jeg ved da godt at en traktor ikke bremser så godt. Men hvorfor skal man være særlig opmærksom på det? Jeg kan da være ligeglad så længe man kan bremse bedre en den?

Fik også sådan et spørgsmål under en test prøve: Kan allergi medicin nedsætte reaktionsevnen?

Hvor fanden skulle jeg vide det fra? Jeg er sq ikke læge.

Så ellers bare alle de latterlige spørgsmål de skal fylde det hele ud med.

Skal lige siges at jeg ikke har dumpet. Ikke derfor jeg laver det her. Bare fordi jeg syntes der er mange små fejl i deres prøver. Latterlige spørgsmål som man ikke kan bruge til en skid. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlig spørgsmål (Teoriprøve)
  • #1   13. jun 2007 den med traktoren er syg smiley

• #2   13. jun 2007 De er latterlige... nogle gange skal man være SÆRLIG opmærksom på noget, og andre gange kun opmærksom... Jeg er sgu kun SÆRLIG opmærksom i sommerperioden når jeg trille forbi havnen - men det kom aldrig i prøven smiley