{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte/fikse lokal balofix 1.000 kr.
  • Vandrør og afløb 1.150 kr.
  • afløb under køkkenvask 530 kr.
  • Toalett der vandet løber og skifte pakning til vandhane 2.000 kr.
  • Reparation af toilet 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange har stadigvæk en Hyundai Sonata
  • #1   21. okt 2025 Det har jeg smiley
    Dejlig sofa at køre i, 2,4L, 5 gear manuel, 162 heste årgang 2005
    Ligesom din, bare med manuel gearkasse

profilbillede
  • #2   21. okt 2025 Man kan se antal på nummerpladenet eksempelvis

profilbillede
  • #3   21. okt 2025 Armen fedt at se at der stadigvæk er nogen der holder af bilen og ikke bare vælger den fra smiley

Det er nemlig bare en lækker flyder, også selvom den er ældre så holder designet nu stadigvæk godt smiley

• #4   21. okt 2025 i gamle dage der kritiserede vi Mercedes w212 E-klasse fra 2009 for den bagende er som snydt ud af en Sonata. hvor hvis du læser på designet til den forrige Sonata så var det fronten fra en Mercedes C klasse w203 og jaguar s type bagende hvilket var tydeligt at se! har ikke haft denne model Sonata men forgængeren og den kørte som en drøm! man skal ikke undervurdere dem de køre altså skide godt! og hvis man sænker den en smule så ligger den forholdsvis godt på vejene. som ekstra tip så har Vestegns politi haft den samme i civil med 3,3 v6 motor. den kom ofte på striben og fik fornøjelsen af at blive stoppet af ham i den. han sagde den var sjovere end deres Mondeo de havde ?? tillykke med bilen. dengang man byggede biler i top kvalitet

• #5   21. okt 2025 Hvor fedt altså! Og ja jeg tænkte på at få den lidt ned men jeg elsker også bare at den simpelhen er så blød i undervognen, nu havde jeg selv en s205 2.2 og den kørte nu også godt, med ambient og det hele men alligevel så syntes jeg nu sonataen gøre det bedre, der er mere plads på bagsædet kæmpe bagagerum også er den støjsvag som bare fanden! Når motor står i tomgang såvel at kører du tænker næsten nogen gange at den må være gået ud altså smiley

Det næste jeg skal have lavet på den er varme i sæderne bag som en lille ekstra detalje smiley

• #6   21. okt 2025 Er det en du har købt fornyligt, har haft min i ca 6 år, har brugt sparekorea.com meget, feks sparede jeg 500 kr pr ankerplade foran, det samme bag.
    Nogle priser herhjemme er dyre, og sparekorea har originale dele til meget fornuftige priser, feks så sad trækakselen ubehjælpelig fast i navet, efter presning på 60 tons kom den ikke fri, til gengæld så havde spindlen givet sig lidt i styretappen, så måtte ud og købe nyt, 5-6000kr brugt herhjemme, 900 kr ca på sparekorea og den var ny.
    Måtte så bore igennem trækakslen, varme til rødglødende og så presse den ud, og så montere den nye efterfølgende med nyt leje, cv led og spindlen.

https://hyundai.catalogs-parts.com/#{client:e7dqgl;page:group;lang:en;catalog:gen;family:sonata;catalog_code:gen3k0pa04;prm:01.f,03.t,04.6,05.5,dt.l,year.2005}

• #7   21. okt 2025 Ja okay den hjemmeside skal jeg lige ind og kigge på og ja i år mener det er 6 mrd siden cirka.

Jeg syntes nu også jeg havde lidt problemer da jeg skulle skifte kødben bagpå de sad noget fast men ellers syntes jeg den er overskuelig at skrue på smiley

• #9   21. okt 2025 Nice jeg takker mange gange og tager da lige en kigger på siderne senere i aften smiley

Kommentér på:
Hvor mange har stadigvæk en Hyundai Sonata

Annonce