{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift blandingsbatteri (Køkken) 1.200 kr.
  • snerydning 600 kr.
  • Udskiftning af 3 radiatorventiler 1.500 kr.
  • Snerydning 400 kr.
  • Samling af to IKEA kommoder og adskillelse, flytning og samling af køjeseng 1.200 kr.
  • Snerydning 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk
  • #1   14. nov 2025 Ja nogen dæk laves med mindre profil
    Så de ikke støjer
    Men producenten garanter de holder lige så længe som andre dæk

De er lavet for at mindske vej støj i elbiler

For er man vant til, biler med motorstøj
    Også komme over i en elbil der ikke siger noget

Så kommer de andre støj kilder mere frem

• #2   14. nov 2025 Havde svær ved at tro på hvad jeg hørte,

profilbillede
  • #3   14. nov 2025

profilbillede
  • #4   14. nov 2025 Mindre støj, men stadig oplyst til 72db!?
    Jeg er klar over at de tal er måling udefra med passering af mikrofoner, men 72db udefra må da også larme indefra :S

• #5   14. nov 2025 Det er ikke rigtigt. Tro ikke på alt hvad du hører. At du købte et billigt skod kineserdæk med for få mm, er ikke ensbetydende med, at andre dæk er ligesådan

• #6   14. nov 2025 Det jeg tror på er de har fundet et sæt lortedæk og sendt til mig

• #7   14. nov 2025 5 mm, er mindste dybde til at må køre i de andre nordiske lande.

• #8   15. nov 2025 Jeg solgte dem videre,så fint med mig

• #10   15. nov 2025 Jeg troede egentlig kun at kineserne sparede på udviklingsomkostningerne, men altså også på selve gummiet, men det er vel en god ide; Man måler normalt ikke mønsterdybden på et dæk, man er bare så glad, for et nyt dæk med meget mere mønster end det gamle. Sunny har så gjort en fejl her; de har sparet så meget mønster væk, at man umiddelbart lægger mærke til det.
    Omvendt må man sige det er jo en god ide at fjerne fx. 1 mm af mønsteret, hvem lægger lige mærke om et dæk holder 4 eller 5 særsoner.

• #11   15. nov 2025 Er det så det samme som Shrinkflation??

Shrinkflation er en prisstrategi, hvor producenter reducerer størrelsen eller mængden af et produkt, mens prisen forbliver den samme. Denne praksis fungerer som en skjult form for inflation, da forbrugeren får mindre for pengene, selvom den synlige pris ikke stiger. Fenomenet opstår ofte som svar på stigende produktionsomkostninger, og det rammer især fødevarer, drikkevarer og husholdningsprodukter.

• #12   15. nov 2025 Det ender nok med at vi skal til at bestille 18” for at få 17”

Kommentér på:
Dæk

Annonce