{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Jan T
Jan T
Emner: 5 Svar: 14

Vand i bunden af Mazda 2 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen der ved hvad jeg gør med vand i bunden af bilen især i bagagerummet under dækket nok 5 liter vand og begge passager sider i bag måtterne er plaskvåde bliver nok nød til at skære dem op for at tørre det
Mvh Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i bunden af Mazda 2 2010
  • #1   16. nov Der burde være propper du kan tage ud. Men du skal nok også lige finde synderen. Det kan være alt fra pakninger ved baglygter, rundt i kanten ved bagklap, tilstoppede dræn osv.

• Jan T
    Jan T Tilmeldt:
    feb 2021

#2   16. nov Er der nogen steder man kan finde ud af hvordan de dræn går rundt og kan man gøre dem ren med trykluft
    Mvh

• #3   16. nov Jeg kender ikke lige så godt til Mazda'erne. Så der må jeg være et svar skyldig. Men du kan altid bruge lufttryk til drænene smiley

• Jan T
    Jan T Tilmeldt:
    feb 2021

#4   17. nov Ok mange tak for din tid
    Mvh Jan

• #5   18. nov Har du fikset der hvor vandet kom ind ?
    Lister, tilstoppet soltags vandkanaler, utæthed ved baglygter etc, der er mange sjove muligheder.
    Du skal have vandet ud og tørret bilen op og det må gerne gå lidt stærkt. Du risikere både råd og svamp. Intet af det vil du have i din bil.
    Der findes nogle fugt opsamlings produkter, biltema etc har dem. Men til 5 liter er det bare at skovle til der ikke er mere.
    Hvis du er nød til at skære op, så prøv at se om du kan skære op ude i kanten gerne under en liste eller lign, så du kan lægge listen på igen.
    Jeg ville smide en elektrisk varmeovn ud i bilen når jeg syntes jeg havde tørret den op så godt som jeg kunne. Så vindue på klem og så bare lade den stå og bage en halv dags tid eller så.
    Fugt i biler = problemer. Får det fat i ledninger eller stik irrer det, måtter og lign rådner eller får svamp. Det sidste to lugter ikke sjovt og er meget svært at få ud af bilen bagefter.
    Hvis du alligevel ville prøve at lege med at vaske stof sæderne i bilen eller lign, findes der vådstøvsugere, de kan tage noget af det. Købte en med en 1l sæbevand og 1l opsamling. Hvis man bare lod være at putte sæbevand i, eller evt bare en smule for at få ramt på alt det kedelige der kan være i vandet. Sådan en støvsuger er ok, men ting er stadig meget fugtige bagefter, det bliver ikke i nærheden af tørt af selve støvsugningen. (med min dims anyways)

• Jan T
    Jan T Tilmeldt:
    feb 2021

#6   19. nov Siger mange tak ??

Kommentér på:
Vand i bunden af Mazda 2 2010

Annonce