{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
74 visninger | Oprettet:

Modificering af ramme på US bil {{forumTopicSubject}}

Heyo igen folkens

Jeg kører pt. Rundt i min 96' ford ranger, som jeg har fået sænket 5/7 tommer indtil videre, problemet for mig er, at når de blive sænket så meget plejer folk at lave sådan et C indhak i rammen så bagakslen ikke går imod
Ved godt min sænkning allerede er langt over det tilladte, og bilen tiltrækker allerede en del opmærksomhed, men hvis jeg skulle lave sådan et indhak i rammen, som bliver svejset fast, malet og undervogns behandlet, hvor stor en shitstorm kan jeg så ende i til f.eks til syn? Bilen bliver selvfølgelig hævet til syn

Vedhæfter lige billede af hvordan folk i usa plejer at lave dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modificering af ramme på US bil
  • #1   i dag kl. 12:32 Konstruktiv ændring, det får du ALDRIG godkendt det der, med mindre Autoconsult regner på det og siger det er i orden, det vil de have mange penge for, og så skal den i synshallen for at få skrevet det ind i papirerne, og om det koster afgift har jeg ingen anelse om, men tror det ikke.
    Dog vil de nok undre sig over hvorfor du skal have skåret ud, da der jo er masser af plads.

Kommentér på:
Modificering af ramme på US bil

Annonce