437 visninger
|
Oprettet:
i helt væk... {{forumTopicSubject}}
Jeg kan sgu ikke forstå jeg her inde?...
Iden med bilgalleri er at man kan nyde hinanadens bil!!!!
Det eneste mange lave her inde, er af beskylde hinanden med det ikke er deres biler og at de er FAKE!!!
Tag jer nu sammen, og slap af!!! det kun for sjov, ligesom i børnhaven
maj 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 714
Ideen med Bilgalleri er, at man kan vise sin EGEN bil frem, og det er der altså mange der har svært ved at læse. Derfor al den mudderkastning.
maj 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 392
Navn: ole J
Oprettet: 28-09-2004 11:07:23
Sidst logget ind: 28-09-2004 11:19:57
Hehehe :o)
maj 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 714
jan 2003
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 4 Svar: 26
Jeg havde ellers bestemt mig for at jeg ikke gider bruge tid på det her latterlige plader i konstant har kørende herinde, men da jeg lige sad og kede mig, ville jeg lige kigge i forumet for at se om der skete noget spændende og hvad er det der plager 99% af det??? Nemlig jeres evige plader og mundhuggeri om hvem der er faker osv. osv.
Det er simpelthen utroligt at folk ikke kan finde på noget beder at lave end bruge hele deres dag på det her!!!
For mit vedkomende er jeg sådan set ret ligeglad om folk har deres mors, naboens eller en andes bil her inde, hvis der var en der skulle finde på at tage nogle af mine billeder og lægge ind skulle jeg nok selv få det afklaret med vedkomende!!!
Og nej, jeg er ikke faker og jeg skal med glæde komme med beviser hvis der skulle være i tvivl om jeg ejer min 10 år gamle Vento!!!
Det var lige min mening om hvor latterligt jeg syntes det her er...
Mvh. Tonni
sep 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
i helt væk...