{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Import fra sydtyskland. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har import i tankerne. Nærmere en Nissan 200SX S13 1989-1992(den med klaplygterne)
Og har da også fundet nogle gode tilbud dernede fra. Men så kommer spørgsmålene jo.

Hvordan skal man gribe det hele an? tænker mht. indregistrering, transport hjem hvis den ikke selv kan køre, reservedele og sådan noget.

Er det smartest at hente kassen hjem og indregistrere den inden man sætter den i stand (regner med at købe det som en projektbil) eller sætter man først i stand og derefter registrerer den?

Af transport så har jeg en mulighed for at køre med ned og hente den af en lastbilchafut, men det hjælper jo ikke meget når jeg står i det sydtyske med en god håndfuld penge og en bil der ikke kan køre. og da jeg kun har B kørekort så kan jeg ikke engang smide den på en trailer efter en anden bil.

vil gerne høre om andres erfaringer med import og om der er nogle steder hvor man skal være meget opmærksom

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Professionelt rengøring til lille toilet 300 kr.
  • Samle 2 skabe 500 kr.
  • Skal have sat to loftlampe op i 1.200 kr.
  • Rep. af MIELE WWD 660 med f138 1.000 kr.
  • Loftlampe 600 kr.
  • Udskiftning og kondensisolering af udsugningsrør 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra sydtyskland.
  • #1   21. jun 2007 Mr. Geladen .
    Det har jeg også overvejet, men der er vist ikke nogle lokale biludlejere der har sådan en fætter stående.

Jesper Frimodt VMAX Polo sælges P
    Ved du ca. hvor meget der er at spare på at betale afgiften når den er grimmest?
    For så kunne man jo bare pille alt fra hinanden først smiley

Jeg har overvejet at få andre til at hente bilen for mig, men da jeg er under uddannelse, så vil jeg have det så billigt som muligt, så jeg skal nok selv hente

• #2   22. jun 2007 Du kan først betale afgiften når bilen er synet og toldsynet. Du skal have tyske prøveplader med derned - kan du købe i Padborg - skal bestilles et par dage i forvejen - og så skal du have danske prøveplader til at køre på her i DK.
    Afgiten er minus 4 procent hvis bilen "kun" er middel stand og minus 8 hvis den er under middel stand. Det er synsmanden som foretager denne vurdering i første omgang.
    Kontakt mig evt. direkte - www.eucars.dk - hvis du har flere spørgsmål.
    Mvh

Kommentér på:
Import fra sydtyskland.

Annonce