{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

Luske *
Luske *
Emner: 25 Svar: 1.319

hvo diesel {{forumTopicSubject}}

nu er der gang i opførelsen af et nyt tankanlæg ikke langt fra hvor jeg bor
det ligner noget forbeholdt lastbiler da de kun har hvo diesel og adblue på skiltet , dog ingen priser endnu , så var inde på shells side og se hvad sådan noget biosprøjt koster , 24.00 dkr pr liter smiley

hvem dælen har lyst til at give så meget mere for diesel til deres lastbiler når vognmændene skal konkurrere med udenlandske lastbiler der får koblet dpf og adblue systemer fra for at kunne køre et par hundrede meter mere pr liter diesel ??

er det mig der har overset noget i det større billede ? så er jeg klar til at blive rettet på ??

kom frisk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 fladskærme op 1.125 kr.
  • Udskiftning af opvaskemaskine 500 kr.
  • Opsætning af bruser 1.200 kr.
  • Skift af ballofix og skift af brusearmatur 1.200 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Ledning forkortelse på lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvo diesel
  • #1   18. jan Det er når vognmandens kunder begynder at stille krav om co2, så det kan se bedre ud i deres regnskab, at de fremstår mere grønne. Sammen måde at alle firmabiler går over på el..

• #2   18. jan Hej hvor jeg bor koster HVO 17,50 kr ved den alm tankstation.

• #3   18. jan HVO kan altså osse bruges til andet
    Har du en gammel dieselbil der blir kasseret til syn pga forurening, kør ned og fyld 10 liter HVO på den og den går lige igennem syn

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#4   18. jan kan godt se logikken i det hvis det er et krav fra kunderne , men så må de kunder jo bare være parate til at betale mere for samme service

vil det så skabe prisstigning for alle ? hvis man tænker det koster 1000 kr for xx kg gods fra a til b med den grønne model og eksempelvis 650 for den ikke så grønne model , vil den ikke så grønne model så ikke bare justere prisen op for kunder der ikke går så meget op i miljø men stadig være billigere end den grønne ?

• #5   18. jan Prøv og divider 20 tons dagligvarer med de 350 kr ekstra det er måske 0,01 øre pr agurk

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#6   i går kl. 16:04 Germancarstyling N

de tal jeg slynger ud er tænkte eksempler
    og dem der kører for dagligvarebutikkerne er nok nogle af dem der er stillet krav til først om co2 neutralitet , så du har nok ret i at det ikke er der det kommer til at kunne mærkes

tænker også på dem som bruger de små vognmænd der kører uden co2krav , de kommer måske til at give ex 900 pr kørsel når de normalt har givet 650 for samme service , altså en prisstigning fordi man kan og stadig være billigere en dem der kører grønt
    vil man vælge dem fra ? tror det er de færreste mindre virksomheder har råd til at vælge miljøforkert kørsel fra

• #7   i dag kl. 00:19 Luske
    Ja du har nok lidt ret, jeg kører for et entreprenørfirma og det er kunderne der stiller krav om HVO og ja de betaler den ekstra pris Det er Stat kommuner og andre offentlige myndigheder, stiller osse krav om elektriske gravemaskiner og kraner, så jo det er os alm der betaler skat der kommer til at betale i sidste ende

Kommentér på:
hvo diesel

Annonce