{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
75 visninger | Oprettet:

Drum R
Drum R
Følgere: 88 Emner: 7 Svar: 103

Leje af autotrailer lastbil {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg har en kammerat som vil ned og hente en bil i Tyskland, den vejer 3.000kg...
Så vi er nok ovre i noget lastbil.
De fleste autotrailere går til 3.500kg, men vejer selv mellem 7-900kg, så det går ikke.

Er der mon nogen herinde, der kender nogen som kender nogen smiley

Vi har selvfølgelig overvejet at overskride vægten, og tage chancen, men det bliver noget rigtig lort hvis det bliver opdaget.
Bilen kan ikke køre, så vi kan ikke køre den hen til et opsamlingssted, fordi vi har talt med Autologic omkring denne løsning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• F12 indtager ikke vand 900 kr.
  • Montering af låge på integreret opvasker samt installation af el stik 650 kr.
  • Samling af seng 190x200 cm. 300 kr.
  • Gravet en en bambusbusk op og kørt væk 300 kr.
  • Vand i drypbakke - Electrolux ESL 75340 RO 600 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskine og fjerne gammel 599 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af autotrailer lastbil
  • Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 115
    #1   i dag kl. 16:46 LASTBIL over 3500 Kg. kræver også STORT førerbevis !! Har I det ????

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 88 Emner: 7 Svar: 103
    #2   3 timer siden Yes, vi har begge både C og E.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.771
    #3   1 time siden Jeg har ingen erfaring med leje af transporter, men hvilken bil er der tale om?
    Det er jo lettere begrænset med 3t biler, og de kan være besværlige at få indreg herhjemme, alt efter hvad det er

• Claus K
    Claus K Online Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 6 Svar: 212
    #4   46 minutter siden Vælger i lastbil så tjek lige om ikke det også kræver chauffør bevis. EU bevis. Det tror jeg det gør.

• #5   42 minutter siden Det er sku sværere end man skulle tro, man kan købe 4t auto trailere men ingen lejer dem ud, nok fordi det kræver særligt køretøj og kørekort.
    Så tænkte jeg sådan en falck autotransporter men formår ikke at finde dem til leje heller.
    Der er også de us inspirerede med trækker/hænger look, men dem har jeg set så få af at det kan man nok glemme alt om.
    Der må findes nogen et eller andet sted der udlejer en pensioneret falck vogn.
    Men næste punkt er at i bliver flået på km prisen hvis i skal bare lidt ned i tyskland. De fleste normale køretøjer får man måske 200km med i prisen.
    Jeg har ingen ide om dagspris og km pris på lastvogne, især når det skal være en særlig type.
    Lidt spændt på at se hvad i finder på.
    Nogle af de helt store luksus biler skal nok ligge oppe omkring de 3t, og hey de store elbil suv'er skal nok også snige sig derop. Endeligt er der amerikaner biler.

• #6   40 minutter siden Lastbil regler, hvis man kører som privat vil det så være det samme som de helt store autocampere ?
    Eller skelner reglerne og siger at lastbil er lastbil og private skal også leve op til alle reglerne.
    Det gør man nok, for ellers kørte alle nok bare som privat... crap..

Kommentér på:
Leje af autotrailer lastbil

Annonce