75 visninger
|
Oprettet:
Leje af autotrailer lastbil {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg har en kammerat som vil ned og hente en bil i Tyskland, den vejer 3.000kg...
Så vi er nok ovre i noget lastbil.
De fleste autotrailere går til 3.500kg, men vejer selv mellem 7-900kg, så det går ikke.
Er der mon nogen herinde, der kender nogen som kender nogen
Vi har selvfølgelig overvejet at overskride vægten, og tage chancen, men det bliver noget rigtig lort hvis det bliver opdaget.
Bilen kan ikke køre, så vi kan ikke køre den hen til et opsamlingssted, fordi vi har talt med Autologic omkring denne løsning.
apr 2023
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 115
jun 2023
Følgere: 88 Emner: 7 Svar: 103
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.771
Det er jo lettere begrænset med 3t biler, og de kan være besværlige at få indreg herhjemme, alt efter hvad det er
jan 2014
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 6 Svar: 212
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 19 Emner: 21 Svar: 1.327
Så tænkte jeg sådan en falck autotransporter men formår ikke at finde dem til leje heller.
Der er også de us inspirerede med trækker/hænger look, men dem har jeg set så få af at det kan man nok glemme alt om.
Der må findes nogen et eller andet sted der udlejer en pensioneret falck vogn.
Men næste punkt er at i bliver flået på km prisen hvis i skal bare lidt ned i tyskland. De fleste normale køretøjer får man måske 200km med i prisen.
Jeg har ingen ide om dagspris og km pris på lastvogne, især når det skal være en særlig type.
Lidt spændt på at se hvad i finder på.
Nogle af de helt store luksus biler skal nok ligge oppe omkring de 3t, og hey de store elbil suv'er skal nok også snige sig derop. Endeligt er der amerikaner biler.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 19 Emner: 21 Svar: 1.327
Eller skelner reglerne og siger at lastbil er lastbil og private skal også leve op til alle reglerne.
Det gør man nok, for ellers kørte alle nok bare som privat... crap..
Leje af autotrailer lastbil