{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Smadret Corolla :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Ja så skete det også for mig.
En idiot fra holbæk kørte igår aftes ca kl 22 op i "røven" af min Toyota Corolla. Kort efter smed han bar den gamle spand af en opel i bakgear og kørte videre over for rødt, prøvede at følge efter men ville ikke forsætte over for rødt i de andre kryds. Fik nr. pladen, fik snakket med politiet, en time senere fandt jeg selv bilen og kontaktede politiet igen. De viste sig at være forældrene der kom ud af huset, de vidste ingenting for de havde lånt den ud til knægten som var taget til fest men de troede dog på det da de selv så bilen.

Har fået navn og adresse på dem, så må vi jo bar se hva der sker.. Men de får da nok snarrest uventet besøg af nogen bekendte, den idiot ska rundt..

Håber at en de 5 andre personer læser dette, eller føren. Jeg har 7 vidner på det hele, li fra påkørsel til at køre over for rødt i hvert enkelt kryds.. Det kommer ikke bar til at ligge hen det her..

(Skulle bar lige ud med det)

Min bil har rykket sig i begge vanger, de kørte li op i mit træk. Klappen gaber, res.hjul sidder fast og kofangeren er skam ridset..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smadret Corolla :(
Kommentér på:
Smadret Corolla :(

Annonce