{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sandblæsning
  • #1   24. jun 2007 Ikke for at tage modet fra dig! Men jeg forsøgte engang at sandblæse et maxi stel, med et kit fra harald nyborg-Jeg brugte en hel dag og en hel sæk sandblæsersand, med deraf medfølgende svineri derhjemme i garagen.

til små ting kan det måske godt betale sig...

Men da jeg skulle ordne min vw undervogn, sendte jeg alle ståldele til en sandblæser, hvor den også blev galvaniseret-Det kostede 1500 kr, og så var der stadig rent derhjemme.

• #2   24. jun 2007 jeg har et sted det kan gøres. og det er ikke hele bilen der skal sandblæses.

• #3   24. jun 2007 det kan ikke lade sig gøre at sandblæse selv, hvis det er ret store ting...det kræver en enorm kompressor, da du skal køre med omkring 10 bar konstant tryk...derudover er selve pistolen hamrende dyr, og den kan slet ikke sammenlignes med dem fra harald nyborg/t-hansen...

I længden kan det ikke svare sig...det er jo ikke så dyrt at få det gjort hos et af de mange firmaer rundt omkring

Held og lykke med dit projekt

• #4   24. jun 2007 luft er heler ingen problem har en kopresser på 12 bar og levere 700l luft i min.

• #5   24. jun 2007 må jo nok indse ar den skal forbi en prof.

• #6   25. jun 2007 Jeg sandblæser meget, vi har lige købt et nyt anlæg....pris 283.000,- Og det er sådan set kun komprassor der er dyr, den skal min. trykke med 23 bar, konstant....

Men erik hvor er du fra?

Kommentér på:
sandblæsning

Annonce