Hjælp til Vectra 2000 turbo {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Ja nu spørger jeg sg bare her:) Har prøvet noget forskellige nu, så skal lige høre om I ved hvad det kan være.
Here it comes:
Det drejer sig om min Vectra 2000 turbo ( dog ikke den i min profil, en anden) den har sg nogle køre problemer. Jeg har lige fået den hjem fra en opel mekaniker, som lavede det sort, men den virkede kun i halvanden dag.
Den har det med at efter et par minutter hvor den har stået fint i tomgang, så går den ned og totakter, og går ud til sidst. Kan slet ikke tage gas. Men det sjove er så at hver gang den går ud er mit batteri fladt, men kan det skyldes batteriet at den totakter? Jeg har prøvet at skifte tændingsdele og tændrør osv osv, og mekanikeren siger at det var det der var galt før, men nu begynder den igen.
Men denne gang er der ikke mere strøm når den går ud. Hver gang jeg sætter startkabler på og lader dem lade et minut, så kan den starte igen, men går ud lidt efter, og vupti ikke mere strøm.
Er der nogen som kan hjælpe her? Ved ikke om min forklaring var god eller dårlig, men har brug for lidt hjælp.
Har kigget på kileremmen til generator, og den kører fint.
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 157 Svar: 561
Det er 55 A, og det jeg kørte med før var vist 60 eller 62. Kan det være derfor? fordi der er for få Ampere?
apr 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 10 Emner: 170 Svar: 1.358
Mvh jesper
Hjælp til Vectra 2000 turbo