{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Dumme Coupé Fiat??????? {{forumTopicSubject}}

min ellers så velkørende Coupé Fiat er blevet dum! Jeg starter fra Århus, hvor den starter fint og kører til Galten, hvor jeg lige skal ind for at købe hundefoder. Intetanene, kommer jeg så ud af butikken og vil starte bilen. Men ak det pis vil ikke starte, masser af strøm, men den vil ikke igang. Jeg får falck til at køre den hjem og prøver igen da den kom hjem men der er INTET liv i den. HJÆLP SØGES, kan det være lamda sonden? tilstoppet bensin filter? nogen forslag???

JD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme Coupé Fiat???????
  • #1   1. okt 2004 Benzinpumpen - kører den ?

Italienske biler har næsten altid problemer med strømledningerne til benzinpumpen.

• #2   1. okt 2004 enig med thomas, men bare ikke just kidding, køb en toyota

• #3   1. okt 2004 For alt i verden, hvor er i fulde af lort.

uanset havd jeg har haft af biler, vender jeg altid tilbage til Fiat, hvorfor. Fordi det virker sku!

Toyota er = deres reklamer fra sen80érne, Aber!

Men det kan være mange ting, der kan drille. men tvilver på lamdasonden. hvordan reagere den når du drejer nøglen?

• #4   1. okt 2004 Har også hørt at benzin pumpen på en fiat står af ind imellem

• #5   1. okt 2004 Lyder også meget som benzinpumpen efter min mening! :-S Men mener nu du bør beholde Fiat´en, den er sgu lækker nok!! smiley

Jeg får desværre ikke tid til at kigge forbi i denne weekend, men håber snart der kommer et hul i min kalender!!

Mvh
    Mikael

• #6   1. okt 2004 ja de kan vi se

• #7   1. okt 2004 til thomas W

• #8   1. okt 2004 Thomas W Måske er reklamerne ikke de bedste ( selv om jeg sys de er grineren)

Men bilerne... ! De holder sq..!

• #9   1. okt 2004 Ja, man ved godt hvad Opel er ^^

• #10   2. okt 2004 Skal du frem i flokken, skal der stå FIAT på blokken! ;0)

• #11   2. okt 2004 Hey, ja tak for alle de seriøse svar. Ja der er satme nok noget om bensin pumpe snakken. Når jeg drejer nøglen starter bensinpumpen ikke op og kører de 3-4 sekunder, som den plejer. Så jeg vil i morgen lige tjekke forbindelsen til den, evt. trække en direkte ledning til den, mon det kunne være noget ledningsværk mht. startspæren der driller. Har ført hørt om en dårlig stel fra startspæren der resulterede i en manglende kørende bensinpumpe.

Men mange tak for jeres svar. Og til alle de dume svar, HA jeg kan sgu godt tage noget pis om min Fiat. Jeg har også hørt om Italienske biler og dres problemer. Jeg har haft bilen i 4 år, den er fra 96 og har kørt omkring de 200000 km. Det er første gang den har haft et teknisk problem, ellers har det været alm slid, en køler, bremser, en generator. Sååååå det er egentlig godt gået. Da bilen havde gået 70000 sprang tandremmen (det var før jeg købte den) så der kom der en ny motor i. Jeg kender her i Århus 3 andre med Coupé Fiat, ved ALLE deres Fiatter er tandremmen sprunget fra 250000 til min ved 70000. Men der skulle ikke være åroblemer med den nye tandrem. Jeg har lige fået min skiftet, jeg havde egentlig kun kørt 60000 med det var på 4 år. Da mekkern skiftede den sammen med strammerhjul + div. lejer, så jeg at tandremmen overhovedet ikke havde tegn på slid. Nå anyway godnat og tak for hjælpen.

Att Mikael, jeg gemmer det blå blink til dig, så du kommer bare når du kan.

mvh

JD

• #12   2. okt 2004 Jeg er ikke Fiat fanatiker, men de har altså bare lavet mange virkelig fede biler igennem tiden og der er vel en grund til at Ferrari er så dominerende i F1 c¨)

Er der startspærre i den Coupé?

• #13   2. okt 2004 Ja der er eftermonteret en startspærre, som Fiat har monteret. Der har før været et problem med stelledningen fra startspærren, som resulterede i at bensin pumpen ikke fik strøm. Jeg tror det er det samme problem igen (måske ikke med stelledningen) Når jeg sætter min søgelampe mellen de to stik til bensinpumpen lyser den IKKE, og den skulle jo markere strøm i et par sekunder???? Det er nok ikke bensinpumpen, selvom de pumper er noget ustabile. Det er samme pumpe som i en Tipo. Det er nok den satans startspærre eller det relæ der sidder med motor-topedoen ude i motorrummet. Nå men jeg er strøm ekspert eller kan måle på et relæ, så bilen er nød til at komme til mekanikker, med mindre en af jer lige kommer til Ry og vil tjene nogle hurtige penge.

JD

• #14   2. okt 2004 Nå men jeg er strøm ekspert = Nå men jeg er IKKE strøm ekspert.

JD

• #15   2. okt 2004 Hva er der nu galt med Toyota Thomas W ?

• #16   20. mar 2005 hva så fandt du ud af hvad der var galt med din coupé

Kommentér på:
Dumme Coupé Fiat???????

Annonce