{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

P K
P K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Fotograf søger.... {{forumTopicSubject}}

Hej,

For det første - jeg beklager, at jeg er lidt offtopic for gruppen her. Bær over med mig smiley

Jeg er en fotograf-studerende fra Århus-området, der søger personer til et portrætprojekt. Kort fortalt vil jeg med "et glimt i øjet" prikke lidt til klicheen omkring fyre "af anden etnisk baggrund" og deres biler. Eksempelvis den supergejlede bil, guldkæderne og alt det der. Billederne er stilmæssigt hen ad Euroman-stilen.

Bemærk at pointen med det her på ingen mulig måde er at sætte dig i et dårligt lys. Tværtimod - pointen er at skildre klicheen så tykt, at folk kommer til at tænke lidt.

Hvad får du ud af det? Jeg er en fattig studerende, så nogen økonomisk kompensation er der ikke - men du får et, forhåbentligt, fedt billede af dig og din bil.

Er det dig, eller kender du nogen, der kunne være interesserede? Så send mig en besked!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotograf søger....
  • #1   5. jul 2007 Lyder som en fed ide!! held og lykke med det mester! og glæder mig da til at se resultatet :o)

• P K
    P K Tilmeldt:
    jun 2007

#2   5. jul 2007 Mange tak, Anton! Jeg er også ret sikker på, at det kunne blive vellykket!

Glemte lige at skrive, at jeg gerne kører efter det. Ellers er jeg som sagt i Århus-området.

• #3   5. jul 2007 Det Lyder faktisk som en fed idé..

• #4   5. jul 2007 Sådan henad Mujaffa spillet kliche agtig ting? Det synes jeg er en fed ide.. og tror der kunne komme nogle fede billeder ud af det.. Jeg gad godt være med.. hvis jeg altså gik med guldkæde, var mand og af anden etnisk herkomst =)

• P K
    P K Tilmeldt:
    jun 2007

#5   5. jul 2007 Sandie - lige præcis!

Og tak til jer andre for de positive tilkendegivelser. Jeg er også interesseret i pointere til andre sites, hvor jeg kunne prøve.

Jeg har fået et par henvendelser, der gør, at jeg lige præciserer, at det altså drejer sig om et portræt *sammen* med en gejlet bil. Det er ikke "bare" billeder af din bil smiley

Kommentér på:
Fotograf søger....

Annonce