{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 front
  • #1   5. jul 2007 hvad for en a4 avant tænker du på? er din en b6 kan du smide en komplet b7 front på. ved ikke med cab'en da kølergrillen sidder i frontklappen på avant's og sadan b6 men ikke på cab'en

  • #2   5. jul 2007 jamen er en avant fra 2002.. og det var en front sat på en cab. fra 03.. så det er samme model.. men så er det vel heller ikke ens...? så både avant og cab er b6..

  • #3   5. jul 2007 nej fronten er ikke ens. din avant har kølergrillen siddende i frontklappen. i cab'en sidder den i kofangeren
    Men du kan smide en b7 front på. skærme/lygtebro/kofanger/frontklap/lygter det passer lige på


  • #4   6. jul 2007 jaeh men hvis jeg fik den front på, da jeg allerede har bestemt mig for koenigseder bagkofangeren ville den jo næsten være magen til a4eren der var med til dfb.. men må jeg lige bestemme mig for.. ville fronten fra en cab kunne passe over på avanten??

  • #5   19. jun 2008 kræves der ingen ombygning overhovedet? Er det bare sådan at ta B7 dele og skifte lige over på en B6 også sidder det bare helt præcist?

  • #6   19. jun 2008 ja det er så.. men du skal dog være opmærksom på at linierne fra en b7 ikke passer helt over på b6, prøv evt. at se den hvide a4 med sort tag.. der har han blødet den overgang lidt ud.. hvis du så ser på den lilla/lyserøde så har han lavet linierne om til b6 hele vejen..

    hjælper det svar??


Kommentér på:
Audi A4 front

Annonce