{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

MR M
MR M
Emner: 74 Svar: 188

Maling {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

efter spanden har fået noget rustværn og noget grunder, skal jeg have fat i noget maling i org. farven.

Jeg har farvekoden, men hvor får jeg malingen. Jeg har ikke en pistol, så er vel bedst som spray - pensel bliver nok ikke så pænt.

Har ringet til en autolakør, men de har det ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling
  • #1   9. jul 2007 bil forhandleren

• #2   9. jul 2007 mener hoyer auto-dele har org farver til alle biler på spray

• #3   9. jul 2007 Køb en komressor... kan erhveves for ca. 500 kr i Harald Nyborg eller lignende... køb en sprøjte pistol.. kan ligeldes erhverves for en 100 kr hos HN... Så har du om ikke andet end en kompressor til senere brug.. malingen får du bilforhandleren til at blande... en autolakør KAN også blande den selv.. at han ikke vil gøre det er kun dovenskab og sikkert også fordi han ikke kan få lov til at sende en regning på udført malerarbejde...

Dette gør du hvis det er meget der skal males

HOLD DIG FRA PENSEL!!!!

du kan også købe sprayflasker med den nøjaktige farve.. denne kan købes i de feste byggemarkeder ( det gamle raad og daad havde det i hvert tilfælde ) ud fra farvekoden finder du farven.. personalet kan hjælpe..

HUSK at kommer der kun små stenslag kan du købe en billig rep. stift hos forhandleren...

• #4   9. jul 2007 ja.. hoyer bør også have dem på spray

• MR M
    MR M Tilmeldt:
    okt 2006

#5   9. jul 2007 Ok, prøver byggemarked og høyer.

Bilen står i 3k, så skal bare laves billigt. Så vil ikke købe kompressor osv.

• MR M
    MR M Tilmeldt:
    okt 2006

#6   9. jul 2007 Bauhaus måske?

Kommentér på:
Maling

Annonce