{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Jakob s
Jakob s
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 93

Ang. træk på 2 hjul {{forumTopicSubject}}

Hejsa. nu har jeg set lidt forskellige biler som kun trækker koger på fx. det ene baghjul? hvis man får fat i sådan en bil, er det så noget man kan lave, altså så den trækker på begge baghjul?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. træk på 2 hjul
  • #1   16. jul 2007 Det hedder et spær.. tror normalt man bruger et spær på en 40% men er ik så sikker.

• #2   16. jul 2007 Ja, den skal bare have spær.

Der findes nogle fabriks differentialer med 30 og 40% spær. Hvis bilen får 100% spær, kan den ikke dreje ordentligt, da det ene hjul skal løbe hurtigere rundt end det andet.

• Jakob s
    Jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

#3   16. jul 2007 okay smiley er det noget der er dyrt og lave? / svært

• #4   16. jul 2007 mener at til bmw, kan man få op til 80% spær.

• #5   16. jul 2007 tror ik du selv kan lave det. Det kan nok heller ik betale sig. Køb det i stedet.

• Jakob s
    Jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

#6   16. jul 2007 ja, men hvad koster sådan noget? det fordi jeg har forelsket mig i en ford mustang, og har set at nogle af dem trækker meget på det ene hjul og kun lidt på det andet.. smiley

• Jakob s
    Jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

#7   16. jul 2007 men hvis det er 50% trækker den så lige meget på begge? eller kun halvdelen af det andet eller hvordan?

• #8   24. jul 2007 Der er mange Mustanger og andre amerikaner der har spær.
    Du skal regne med det bliver sværer at lave koger især hvis du har få kræfter..
    min 100 hk Opel Rekord kan ikke længere lave stilstående koger siden den har fået spær... Det spær er fra fabrikken og jeg fik det helt uviden og tilfældigt ved køb at andet bagtøj fra en hugger for 500 kr.

Men med en V8'er, der måske er peppet lidt, er det intet problem at lave koger, samme sted. Og det er noget federe med spær + at bilen skrider meget nemmere til siderne = fun fun

Det hedder normalt limited slip, fordi der er et hvis %-tal for hvornår spærret slipper og hjulene kan glide hver for sig som på en normalt differentiale.

Det kunne fåes som udstyr på Mustangerne, men regn dog med at du skal ud at købe det, hvis ikke den
    Musse du køber har det fået eftermonteret..

Det er ikke helt nemt at montere.
    Der er bl.a. det kendre Detroit locker, som virkelig sparker røv, det knager og brager men det spærrer seriøst ...

Du ik den eneste der er forelsket i sådan en vidunderlighed smiley

• Jakob s
    Jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

#9   24. jul 2007 Jannick S

okay, tak for hjælpen smiley og jo, mustangen skulle gerne presses op over 400 hk smiley

• Jakob s
    Jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

#10   25. jul 2007 nej der går nok et par år endnu smiley har heller ikk råd.. men man kan jo bare lade være med at bruge alle pengene på alt muligt lort.

Kommentér på:
Ang. træk på 2 hjul

Annonce