{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Motor går meget dårligt! {{forumTopicSubject}}

Efter en del bøvl, makken og en masse sved på panden, er jeg virkelig ved at være desperat. Min motor går rent ud sagt ad h.... til. Og det går meget rigtig meget på!

For det første, så hopper rpm. op og ned i tomgang. Og når man skal starte fx. fra 1 gear skal den have en del gas for at den ikke går ud. Man kan godt køre bilen ligeså langsomt op i omdr. uden man ligger mærke til der er noget galt, men hvis den skal trække, fx med fuld gas. Så er det ligesom om den ikke vil noget som helst, altså den hakker og sprutter i det. Det er ligesom om der er noget der stopper den fra at trække. og det kan komme i ryk. Det er ikke bare ved fuld gas, men ved lidt belastning op i hastighed!!

Har selv været lidt igang med at undersøge sagen.
Der er renset og grundindstillet gasspjældet.
Skiftet temp. føler.
Skiftet dårlig vacuumslange.
Skiftet 1 tændspole
LMM er renset og testet med vag tester, hvor den vidste 135g/s ved fuld belastning.
Skiftet tændrør

I dag har jeg så målt på mit tændingsmodul. Hvor den vidste 3.86 M Ohm, og de ligger relativt tæt på hinanden alle 4. Så den er vel i orden eller?

Hvad siger i derude?
Rapportér dette indlæg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor går meget dårligt!
Kommentér på:
Motor går meget dårligt!

Annonce