{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.304 visninger | Oprettet:

bilforsikring i Sverige ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen..

er her nogle unge inde som har prøver og forsikre bil i Sverige, og kan svare mig på ca priser ? har hørt det er kanon billigt..

Golf 3 VR6
Golf 4 1.8t / Gti Turbo
200sx
300zx
Supra MK IV osv
Skyline R33/R34
Eclipse GST / GS / GT osv
3000 GT / GT TT

Selvf ikke alle på en gang, men priser på de forskellige ?

Håber nogen kan hjælpe smiley Skriv evt en PB til mig hvis i ikke vil skrive her..

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilforsikring i Sverige ?
  • #1   26. jul 2007 der er flere ting der spiller ind i forsikringen i sverige....
    Hvor mange år du har haft kørekort , alder og bopæl

• #2   26. jul 2007 Man kan ikke få oplyst priser på forsikring før man har sit svenske person nr...

• #3   26. jul 2007 det finder du ud af når du flytter der over:-) Skal ha svensk cpr nr før man kan regne på det.

• #4   26. jul 2007 i sverige er dit cpr nr baglens af det danske... feks

Danmark - 06 06 81

sverige - 81 06 06

De 4 sidste sifre er ikke de samme som man har i danmark

• #5   26. jul 2007 John T : Jah det er ikke noget problem.. bilen skal bare være i sverge et hvis stykke tid om året.. og bor du i sverige og køre over broen hver dag så er du jo i sverige over 10timer om dagen smiley

• #6   26. jul 2007 John - ja hvis du til enhver tid hvis skat spørger, skal kunne dokumentere at du bor i sverige... og du skal være hjemme 180 dage i en periode af 2 år

• #7   26. jul 2007 Jah kunne godt selv regne lidt på det, men det var nu bare for at vide om f.eks en Skyline er "billig" i forsikring eller om den koster kassen.. får når jeg flytter derover skal jeg jo ha mig en lækker bil smiley

• #8   26. jul 2007 DU skal også huske på om det er en import bil eller ej. Import biler er MEGET dyre at forsikre, end en bil som ALTID har været i sverige. Så selvom det er billigere at købe en bil i tyskland eller lign. så bliver det dyrere i længden, så tænkt det godt igennem.

Og JOHN T: lad vær med at prøve at snyde, de fanger dig, det er så nemt at se når folk snyder, og bøden er STOR!!! De vil jo f.eks gerne se en bro aftale og se om du køre over mindst to gange om ugen, og hvis du ikke gør det, så er du færdig.

• #9   26. jul 2007 Det var ikke de oplysninger jeg fik fra told og skat da jeg spurte mht til at være flere dage i dk... for var i et firma hvor jeg kunne få udlæg...

Mit person nr i sverige havde ikke de samme cifre som jeg har i dk sååå det

• #10   26. jul 2007 Tag min bil f.eks. Skoda Fabia RS, 160 HK, 25 år, bor i malmø området, egen garage og kasko og ansvar 5000 kr om året plus 2000 kr i selvrisiko. og jeg har IKKE ringet rundt til en masse steder for at hente en bedre pris, så det kan faktisk være endnu billigere.

• #11   26. jul 2007 Nu har jeg planer om at købe ejer lejlighed i Ystad og arbejde på Bornholm.. dvs på sin vis bliver jeg weekend-svensker, for bor hos min mor i hverdagene (pga natarbejde kan jeg ik komme frem og tilbage når jeg vil) men hvad kan de sige til det ? må jeg gerne tage min bil med til DK engang imellem og køre rundt i den her ?

• #12   26. jul 2007 Forbrug er der jo for jeg bor der jo.. arbejder bare i DK.. og har jo færgebiletter (som gående passagere) til færgen hver weekend.. og så selvf et par til bilen også..

Hvad vil du skyde på en VR6 f.eks koster i kasko om året hvis du er 18år og bor i Ystad i lejlighed ?

(Det er min lillebror jeg tænker på)

• #13   26. jul 2007 Ok.. men hvordan kan jeg så finde en ca pris ?

Kommentér på:
bilforsikring i Sverige ?

Annonce