{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Markedsannoncer! Hjælp til selvhjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan godt forstå idéen om at oprette den samme bil flere gange for at den så kan komme lidt mere på forsiden, men FU** hvor er det irriterende når de ikke sletter de gamle annoncer! Så ligger deres bil flere gange derinde. Jeg lagde hele tiden mærke til at der kom den samme Polo 6N igen, og igen og igen og igen!
Det er irriterende hvis man bare ligger og søger på lidt forskellige prisklasser og så er den samme bil 5-6 gange.

TSK TSK!

http://bilgalleri.dk/html/mar_alle.asp?PostPW=11289614&formCategoryID=9999&formtype=&formsort=Market.Price+ASC&formbrand=Volkswagen&formsearch=&formpricemin=30001&formpricemax=35000&region=&Submit=++S%F8g++&GroupID=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markedsannoncer! Hjælp til selvhjælp.
  • #1   30. jul 2007 Linket er bare et eksempel hvor jeg har snævret bilsøgningen ind så man kan se pointen.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   30. jul 2007 du skriver bare links til mig så ser jeg på dem, sletter dem og giver advarsler/frysninger

folk stopper jo nok efter 5 dage på is, ellers når deres profil i sidste ende blir rykket rundt smiley

• #3   30. jul 2007 Don Jon : Hørt det er pisse træls.... Fair som du siger man gerne vil have bilen solgt..... Men slet dog de gamle annoncer......

Snoopy : Dejlig med en admin der tager fat i tingne..... ; )

• #4   30. jul 2007 HØRT HØRT :o))

5 nødder til Snoopy :o))

• #5   30. jul 2007 Jonas jeg tror ikke helt du har fattet pointen.
    Det handler jo ikke om ham med Poloen. Ham kunne jeg sagtens ignorere hvis han var alene om det. Men der er RIGTIG mange der gør det samme stunt. Og så er det sgu irriterende at når man kigger lidt rundt på biler at der hele tiden dukker den samme bil op, hvad enten det er en Polo eller Opel Vectra eller whatever.

• #6   30. jul 2007 Det er mega træls folk ikke lige sletter deres annonce, men det er det evige "jeg vil ligge på forsiden" race, men vi gør alt hvad vi kan får at fange dem. Og i brugere må hellere end gerne sende en besked med et link når i falder over dem, det vil hjælpe os en stor del.

• #7   30. jul 2007 Altså ska lige forstå det her ret,,. Er problemet at man ikke sletter de gamle annoncer, eller at man oprettet en ny annonce og sletter den gamle???

• #8   30. jul 2007 Jesper.. problemet er at man opretter den samme annonce igen og igen og igen og igen og igen og igen for hele tiden at være på forsiden af BG... derved kommer der extrem mange annoncer med samme indhold... træls når man kikker annoncerne igennem

Kommentér på:
Markedsannoncer! Hjælp til selvhjælp.

Annonce