{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Tak for denne gang! {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

nogle stykker af os er blevet enige om at slette vores biler i dag, af den grund, at denne site er blevet alt for drengerøvet efterhånden....

Der er for meget brok over latterlige stemmer til en bil...
folk går jo amok på hinanden hvis i får under 5.... så synes jeg sku man går lidt for meget op i det...
Det er barnligt... Tag en tudekiks!
Desuden er det vildt grimt at der kan være timelange diskutioner om hvilke biler der er fake, og hvilke der ikke er...
Her er totalt mudderkastning jo...

Det får i hvert fald MIG til at tænke over hvad gennemsnitsalderen er på den her side...
For i øjeblikket, virker det som om at det er folk under 18 der skriver herinde...
Dette gælder selvfølgelig ikke alle, og jeg har talt med nogle af dem, og de har samme mening...

Derfor har vi besluttet os at sige farvel og tak...
Det kan være vi opretter vores biler igen når siden er blevet lidt mere seriøs....
Hvilket jeg tvivler på kan lade sig gøre...

Venlig hilsen
Tania

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for denne gang!
  • #1   17. okt 2004 og 1 stk polo!

• #2   17. okt 2004 nej i skal da ikke slette dem, det er jo alle sammen fede biler.

• Nuclear f
    Nuclear f Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   17. okt 2004 Golf 4 TDI Highline.

Farvel og tak!

• Papaduck B
    Papaduck B Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   17. okt 2004 Toyota Avensis Custom.
    Hyg jer!

• #5   17. okt 2004 morten J:
    Nemlig, det er derfor vi gør det...
    Det her er blevet et alt for useriøst site...

• #6   17. okt 2004 Ja det er ærligt når det er fede biler.

• #7   17. okt 2004 man behøver ikke og lytte til brok, så jeg bliver sgu osse, men at bilgalleri.dk mister et par bil sker der jo ikke noget ved, der kommer jo 10-20 stk om dagen

• #8   17. okt 2004 Jamen kan I have det godt !

Endnu engang vil jeg skrive at jeg tager det her som et sidste skrig om opmærksomhed.

Man kan lidt sidestille det med et forsøg på selvmord, dog ikke i en så dramatisk situation.

Dog skal I ikke tage det personligt ,mere end højst nødvendigt, men det er snart blevet kotume på deres sites og forums, når en eller flere brugere har fået nok, eller bare mangler opmærksomhed.
    Så bliver der skrevet et afskedsbrev, hvad med bare at gå med stil, og lad tingene ligge ?

Men iøvrigt giver jeg jer 100% i jeres iagtagelser, BG har altid været et useriøst sted, pga vi er så forskelige. Det er der ikke noget at gøre ved, man kan vælge at spille med på vognen, eller bare ryste på hovedet og se den anden vej. Jeg gør somregel det sidste.

• #9   17. okt 2004 Vildt - det ender med at alle sletter deres biler herinde fra, pga. dette forum! Hold da kæft - jeg bliver!

• #10   17. okt 2004 thomas:
    Har jeg ikke ret? er det ikke barnligt herinde da!

• #11   17. okt 2004 looooooool thomas s

en form for storhedsvanvid

• #13   17. okt 2004 att tania

jo til tider, men du behøver jo ikke og lytte til alt...........

• #14   17. okt 2004 vi er sku da allesammen drenge røve?
    hva fanden regnede i med da i kom ind her da???
    at vi alle var små engle????

men i må da hygge jer så!!
    når i nu er blevet "voksne" smiley
    men hygge!

• #15   17. okt 2004 et spørgsmål om det er seriøse brugere, når du sletter deres bil, når de møder noget de ikke kan lide

• #16   17. okt 2004 Barnligt jeg er kun 19år jeg har brug for at skabe mig, så jeg bliver

• #17   17. okt 2004 jamen så farvel da, ærgerligt i sletter jeres biler, men kan ikke forstå hvorfor i ikke kan ignorere dem i ikke synes om??
    Man blir da kun drillet hvis man lader sig drille!!!!

• #18   17. okt 2004 Jeg bliver sku også, det andet er sku noget homo..

• #19   17. okt 2004 lad dem nu bare få den OPMÆRKSOMHED de er ude efter.................

• #20   17. okt 2004 Vi ville skam bare se om der er flere der synes det er en ordentlig omgang mudderkast.... SOM NU!
    det beviser jo hvor f**cked up barnlige i er!

• #21   17. okt 2004 Kan nu godt forstå jeres holdning, dog sys jeg det er lidt drastisk at slette bilerne pga det...

Må også indrømme man kan blive LIDT træt af at bruge forum'et herinde eftersom man blir HAKKET ned hele tiden!
    Forleden tillod jeg mig at stille et spørgsmål som jeg gerne ville have lidt viden om, og de første 10-15 svar var det værste gang lort der blev fyret af.
    Derfor mener jeg IKKE det er dem der sletter deres biler der mangler opmærksomhed, men derimod dem der ikke fatter at de ikke skal skrive i et indlæg med mindre de har noget seriøst at skrive.
    Der SKAL være tid til sjov osv, men sgu ikke i de indlæg hvor folk behøver hjælp!
    Jeg skriver ikke meget herinde, da jeg ved man blir hakket ned eller pisset på fra en eller anden lige meget hvad man skriver(og skal da nok også få nogle slag for det her indlæg), men har gennem lang tid fulgt alle de indlæg der er herinde og det er for TIT det sker, at folk pisser på hinanden!

Det der mangler herinde er nogle moderatorer der kan banne folk, for det ikke går for vidt.

• #22   17. okt 2004 Tania,

Prøv engang og kig dig selv i øjene, og læs hvad du selv skriver.

Hvem er "barnlig" her nu ? Iøvrigt er det sgu et flot ord du har fundet til det hehe, barnlig har jeg ikke hørt siden min folkeskole smiley

• #23   17. okt 2004 hahaa.. smiley

Ej hvor smart.. !!!

Og alligevel ikke.. det kunen jo være at der var folk her inde som gerne ville have en Polo lige så fed som Tania's, og derfor også gerne vil have lidt hjælp... Det kan bare ikke lade sig gøre - Hun er her ikke mere.....

• #24   17. okt 2004 Ret ligegyldigt emne.. Folk kan vel selv finde ud hvis de ikke kan lide lugten i bageriet. Sitet bliver jo aldrig 100% seriøst - og det har heller aldrig været det.

• #25   17. okt 2004 Til jer som forlader BG, så gir' jeg jer ret i, at nogle folk er lidt hurtige på tastaturfingeren... Men helt ærligt... Skader nogle skaldede ord jer så meget??

• #26   17. okt 2004 Jeg forstår heller ikke hvorfor man lige skal gøre opmærksom på sig selv inden man smutter, hvis i ikke kan lide,at være her så tag dog afsted og lad os andre nyde og være herinde uden, at skulle svine et sted som vi godt kan lide og komme til.

• #27   17. okt 2004 Haha.. Hvem er det egentlig der tuder med sådan et indlæg Tanja. Ses do!

• #28   17. okt 2004 Kan kun grine af det her...

Hvis man ser en overskrift der hedder "fake manta" eller noget i den stil - så lad vær at åbne den???

Bilgalleri kan da ikke gøre noget? De kan jo ikke løfte en pegefinger over for alle..

Jeg synes det virker lidt til grin at man gør oprør på den her måde.. Efter min mening er det mest barnlige at true med at slette sin bil og herefter bruge flere timer på at forklare alle herinde hvor godt og grundig træt man er af siden..

Hvis i virkelig var så seriøse omkring det, så havde i sgu smidt en mail til bilgalleri.dk og slettet jeres bil med det samme..

En overskrift som "Tak for denne gang" siger alt... Hvor er det dog sørgeligt..

Bare min mening.. :o)

• #29   17. okt 2004 "BUHU Tania er dum.....!" "det er Tania der er barnlig"
    HA HA nej jeg er bare spydig smiley

• #30   17. okt 2004 Godt at høre at der er en der er enig med mig..! smiley

• #31   17. okt 2004 Der er et ord sprog der siger:

• #32   17. okt 2004 ja Denaus gør det...
    Vi gjodre det for at folk MÅSKE ville begynde at se, at det er ufedt at siden er blevet som den er nu!
    Menge af dem herinde er jo børn!
    eller umodne nørder som ikke har andet at lave end at svine folk...
    Så pointen med dette indlæg er:

TAG JER SAMMEN!

• #33   17. okt 2004 Hehe michael.... De er sg* ordsprog til eftertanke!!! LOL

• #34   17. okt 2004 Der er et ord sprog der siger.
    Hvis man ikke kan li´ lugten i bageriet må man finde sig et andet.

Så farvel Tania...............................

• #35   17. okt 2004 Tania .. ? :S jeg trode meningen var at du vilel sige farvel... ?

Men okay.. det er åbenbart ike det du vil ??

• #36   17. okt 2004 Per H .. du kan bare de der tidspunkter.. smiley

• #37   17. okt 2004 Tania, havde det ik været "sjovere" (Med sjovere i gåseøjne..) at slette din bil i al stilhed, så man kunne undre sig over, hvorfor din bil var væk fra BG??

• #38   17. okt 2004 Tania M..

Hvorfor så blæse det hele op ?

Hvis din mening fra starten har været at diskutere forum-politikken herinde, så forstår jeg ikke at du starter en tråd og opfordrer alle til at slette deres biler ?

Hvis du havde ført denne tråd i et nogenlunde sprog fra starten af, havde det været muligt at diskutere det her på en ordentlig måde..

Lige nu er det vendt til et hetz mod hinanden, lige netop det som DU gerne ville være fri for...

• #39   17. okt 2004 He he det var sgu´ en smutter.
    Sorry

• #40   17. okt 2004 Denaus.. Det ved jeg da godt.. smiley eller ja det har jeg lige fundet ud af. .:D jeg var helt sikekr på at der ikek var andre i dette indlæg ved navn Morten H.. smiley

• #41   17. okt 2004 Det er bare lidt sørgeligt at hver gang man laver indlæg om seriøse ting skal det spoleres... Jeg har spurgt om 2 ting herinde i 2 forskellige indlæg, og begge gange skulle det ødelægges med alt muligt "pis"!

Kan ikke forstå i sletter jeres biler, men må være enige med jer om at der er nogen der skal tage sig sammen før de overhovedet skriver noget. Andre fora er IKKE som det her, der kan man sgu godt spørge om ting uden at få latterlige svar!

• #42   17. okt 2004 Denaus
    Synes du burde blande dig fuldstændig udenom, eftersom du ikke har været her særlig længe med din lille riskoger.. Ikke for at pisse dig af, men hold din kæft =o)

• #43   17. okt 2004 ja folk er tiltider til grin

• #44   17. okt 2004 haha.. jeg køre jo også Mazda så det hele tager lidt længere tid. .:D

• #45   17. okt 2004 Denaus
    Men som det ligger nu, så har folk udviklet til en flok mindre mentalt begavede børn den sidste 1½ måneds tid.. Kan sq´ huske hvor fedt det var at få bilen ind for ca. 1 år siden.. Men må idag konstatere at folk er lidt for platte, f.eks. det at smide en bedømmelse, uden en kommentar til den, det virker for mig som værende en smule useriøst.

• #46   17. okt 2004 Per H

Forstår ikke?
    Var den besked til mig ?

• #47   17. okt 2004 Morten H .. den var til mig dne her gang.. smiley

Per H .. jeg har skrevet til din mini...

• GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #48   17. okt 2004 I fatter tydeligvis ikke en rygende skid..
    Og det ikke opretter af indlægget eller dem som fulgte trop jeg snakker om..Hvad fanden mand, ligesom i punker for at man har oprettet indlægget for at skabe opmærksomhed, jamen, skulle man så ikke også punke jer, for at I gør opmærksom på JER selv ved at komme med en nedladende/nedrakkende bemærkning som egentlig ikke engang er værd at læse færdig når man når til 3 sætning? Det er vel ligeså meget at skulle gøre opmærksom på sin egen mening, over for galleriets resterende brugere.
    Så er i vel ligeså "platte" som i mener indlæggets "bagmænd" er?
    I kunne jo bare hvis i ikke kunne holde nalderne væk fra museknappen da den pegede på indlægget her, bare vælge at sige, nå ja hvad faen, idioter. og så undlade at kommentere det.Men nææ nej.. Og dig Denaus, jeg vil undlade at fortælle min mening om dig lol, af samme grund som jeg har påpeget 3 cm længere oppe i teksten...Det ikke rigtigt det værd, og det gør hverken min dag bedre eller dårligere, so why bother smiley
    Så du/i behøver skam ikke svine mig til med kebabber og analyser om min opmærksomheds trang eller andet godt for skattekisten, for det rager mig ærlig talt en skid.
    Jeg er 100% Enig med Tania, Thomas B, Proxor og de resterende som slette deres fede øser herinde fra..
    Og jeg er sikker på her er langt flere som har haft den samme ide, men som bare ikke har løg nok mellem benene til at gøre det, men istedet hoppe på "nedrakker" vognen i håb om deres personlige mening om deres "status" potens mæssigt bliver højere af den grund..

Slap dog af for faen, solen står op igen imorgen om de biler er her eller ej.
    Skiden er vist slået i denne sammenhæng, og så lad os alle gå ud og spise en småkage...
    Mine smager i øvrigt bedst smiley

• #49   17. okt 2004 Okay...

Sguda også forvirrende... :o)

• #50   17. okt 2004 hehe jaa.. smiley jeg tror da hvist lige jeg laver mit navn om. .:D

• #51   17. okt 2004 Har aldrig rigtig forstået folk der skrider fra et forum pga. der er for mange barnlige pubertetsbørn. Helt ærligt.....er man ikke moden nok til at ignorere de evt. latterlige kommentarer der kommer er man vel ikke så meget bedre end dem man selv hader??

Så længe de personerner som man "respekterer" er der, kan man jo vælge bare at skrive sammen med dem.....at der så kommer latterlige kommentarer ind imellem burde man være voksen nok til at ignorere.

Har aldrig rigtig haft de problemer, men forstår godt folk der synes det er irriterende.....folk der har været med fra starten og ligesom set udviklingen fra start til nu.

• #52   17. okt 2004 er det her indlæg ikk blevet blæst lidt ud af proportioner???

hvad med at ignorere sådanne ting, og fortsætte drengerøvsstilen. den passer mig meget godt.

eneste grund til at tude som holder : ikke at have en bmw

• #53   17. okt 2004 Det var da ærgeligt Tania og andre....

Men Tania du har selv tudet over du fik lav karakter, så det jo ikke kun alle andre der tuder..... Men hvis det stod til mig skulle de karakter væk, så man kunne komme med konstruktiv kritik af hinandens biler i stedet....

Jeg bliver sq... Meget humor når "fake politiet" er på vagt... Og når alle Brian drengene folder sig ud med store ord.... Det kan jeg sq ikke andet end få et smil på læben af....!!!

/René

• #54   18. okt 2004 Hvis den virkelige verden bliver træls, begår I så også selvmord ?

• #55   18. okt 2004 Ha ha....!!!!! Guld Kim W...!!! smiley

• #56   18. okt 2004 Kim W <-- I den virkelige verden, spørger du så også så dumt??

At slette sin bil fra et internetforum i protest er ikke helt det samme som at begå selvmord.

At de gør det kan jeg så heller ikke forstå.....

• #57   18. okt 2004 Mr. M - Det var da meget relatisk spurgt.

Desuden er at slette en bil slet ikke en protest. Vi skal stadig høre på dem. Hvis de slettede deres bruger, ville det give mening. De deltager stadig i præcis de debatter som de ville væk fra.

• #58   18. okt 2004 Kim W <-- Enig.....forstår heller ikke det de gør, men stadig, det er jo ikke det samme som at begå selvmord fordi man har problemer i livet.

Det er heller ikke det samme at vinde 42kr i lotto som 37millioner kroner. smiley

Og jo jeg ser det da som en protest, og det at de ikke sletter deres bruger er helt klart fordi de håber på noget respons.....

• #59   18. okt 2004 Jamen farvel farvel, så bliver load-tiden for os andre nok lidt bedre når der er mindre biler herinde smiley

Ps. Husk lige at tage jeres tudekiks med på vejen, lyder som jer der trænger til dem.

M.

• #60   18. okt 2004 he he...

• #61   18. okt 2004 ...................

• #62   22. okt 2004 =>>Thomas S.... *GGGG*..

• #63   24. okt 2004 Hvor kan man så følge med i dine projekter Tania??

• #64   25. okt 2004 ALLE har åbenbart fået ondt i røven..! Hvis i ikke gider læse alt det lort som jeg er helt enig i at der bliver lukket ud i forummet, så lad dog værd med at åbne det fucking forum.
    Ved ikke med i andre, med jeg er her for sjov og ballade´s skyld og er pænt ligeglad med hvad folk ellers finder på at sige osv.
    Hvis man er her for at få en seriøs styling/tunnings side, så er man helt klart gået forkert i byen og bør prøve et andet sted i stedet for at prøve at ændre dette!
    Her bliver det ALDRIG anderledes

• #65   25. okt 2004 Z

• #66   25. okt 2004 Øv, da jeg så H K´s profil billede troede jeg også han valgte at fordufte med sin playmobil.

JD

• #67   26. okt 2004 J D, du er et svin. Dø gerne langsomt og smertefuldt.
    Muahahaavabavaaya!

• #68   26. okt 2004 He he he he he he he he, du får mig aldrig H K, ALDRIG men jeg vil altid ånde dig i nakken, uanset hvor du befinder dig.!!!!!

Kommentér på:
Tak for denne gang!

Annonce